۲ نفر

خرید آنلاین طلا، آموزش خرید طلا از طلاسی

۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبر: 809956
خرید آنلاین طلا، آموزش خرید طلا از طلاسی

آنلاین شدن خرید و فروش، به ویژه خرید طلا، گامی موثر در جهت آسان تر و بی واسطه‌تر شدن این فرآیند به شمار می آید. این امر از یک سو به خریداران این امکان را می دهد تا از روش های دیجیتالی خرید کالا بهره برده و از داشتن طلا بدون نیاز به حضور شخصی در فروشگاه ها لذت ببرند. از سوی دیگر، وجود بازار آنلاین، به شرکت ها این امکان را می دهد تا مستقیم به بازار مصرف خود دسترسی داشته باشند و کالاهای خود را با قیمت های رقابتی تری ارائه کنند. خرید آنلاین طلا علاوه بر مزایای خرید آنلاین، مزایای دیگری نیز به همراه دارد، برای همین در بین بازارهای آنلاین، خرید از بازارهای آنلاین طلا تجربه متفاوت تری را برای کاربران به همراه دارد. برای آموزش خرید آنلاین طلا همراه ما باشید.

با وجود اینکه خرید آنلاین در اکثر حوزه ها امری مهم و گاها اجباری شده است، باید برای خرید طلا به صورت آنلاین دقت بیشتری داشته باشیم. به عنوان مثال در صورتی که خرید های خود را از وب سایت های نامعتبر انجام دهید، ممکن است در آینده دچار مشکلاتی شوید. بنابراین قبل از خرید از هر فروشگاه اینترنتی طلا، دقت لازم را داشته باشید و موارد مهم را مورد بررسی قرار دهید.

یکی از وب سایت های معتبر و شناخته شده در زمینه خرید و فروش طلا وب سایت طلاسی است. پس از بررسی مجوزها و موارد مربوطه و اطمینان از اعتبار این وب سایت، تصمیم گرفتیم نحوه کار با پلتفرم طلاسی را برای شما تشریح کنیم.

آموزش ثبت نام در طلاسی جهت خرید و فروش آنلاین طلا

برای شروع کار با وب سایت طلاسی ابتدا وارد سایت شوید و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. ثبت نام در طلاسی به سادگی و در سه مرحله انجام می‌شود. در طلاسی واریز و برداشت فقط با حساب شخصی شما امکان پذیر است، برای همین در موقع ثبت نام لازم است شماره کارت و کدملی خود را برای دریافت استعلام ها وارد کنید.

خرید آنلاین طلا، آموزش خرید طلا از طلاسی

پس از ثبت اطلاعات، حساب کاربری شما تایید می‌شود. وارد پنل کاربری شوید و از امکانات طلاسی استفاده کنید. در ادامه مطلب به بررسی و آموزش امکانات طلاسی می‌پردازیم.

آموزش خرید و فروش طلا

برای خرید طلا از قسمت منو وب سایت گزینه خرید و فروش را انتخاب کنید. برای خرید طلا از منو اول گزینه خرید، وبرای فروش طلا گزینه فروش را انتخاب کنید. با وارد کردن مبلغ، وزن و با وارد کردن وزن، مبلغ به صورت خودکار محاسبه می‌شود.

خرید آنلاین طلا، آموزش خرید طلا از طلاسی

آموزش ثبت سفارش خرید و فروش طلا

از قسمت منو گزینه سفارش با قیمت را انتخاب کنید. این قسمت مشابه خرید و فروش عادی می‌باشد با این تفاوت که در اینجا شما قیمت مد نظر خود برای خرید و یا فروش طلا را وارد می‌کنید. زمانی که قیمت طلا به قیمت مورد نظر شما برسد درخواست شما انجام می‌شود. شما میتوانید ابتدا اقدام به خرید طلا کنید و یک سفارش فروش با قیمت بالاتر متناسب با انتظار خود از میزان سود سرمایه خود ثبت کنید. زمانی که قیمت طلا به قیمت مد نظر شما برسد، سفارش شما انجام می شود.

آموزش واریز و برداشت وجه

برای واریز و برداشت وجه در طلاسی از قسمت منو وارد صفحه واریز و برداشت شوید. دقت داشته باشید واریز و برداشت در طلاسی محدود به کد ملی دارنده حساب است. در صورتی که با کارتی واریز کنید که به نام شما نباشد باید شماره کارت خود را به پشتیبانی طلاسی  ارایه کنید و پس از گذشت حداقل 72 ساعت وجه واریز شده را در حسابی که با آن واریز انجام داده اید دریافت کنید. به این ترتیب دیگر حساب شما به هیچ وجه توسط افراد ناشناس مورد سواستفاده قرار نمی‌گیرد.

درخواست تحویل طلا

یکی از مزایای طلاسی این است که به صورت رایگان طلای شما را نگه داری می‌کند. اما در صورتی که کاربر تمایل داشته باشد، می‌تواند درخواست تحویل طلا ثبت کند و طلای خود را به صورت فیزیکی دریافت کند. برای اینکار از قسمت منو، گزینه تحویل طلا را انتخاب کنید. از بین وزن های موجود، مواردی که تمایل دارید را انتخاب کنید. در اسرع وقت از وب سایت طلاسی با شما تماس می‌گیرند و برای تحویل طلا با شما هماهنگی های لازم را انجام می‌دهند.

خرید کارت هدیه طلا

طلاسی این قابلیت را دارد که شما طلای بدون اجرت هدیه بدهید. با کارت های لوکس و زیبای طلاسی میتوانید به هر میزانی که تمایل دارید از طلاسی طلا خریداری کنید و در قالب کارت هدیه شیک و زیبا تحویل بگیرید. برای دریافت کارت هدیه بانکی برای هدیه دادن نیاز به مراجعه حضوری به بانک است، اما کارت هدیه طلاسی را میتوانید آنلاین و به راحتی تهیه کنید.

مزایای کارت هدیه طلاسی نسبت به کارت هدیه بانکی

  1. نقد شوندگی ساده
  2. سفارش با مبلغ دلخواه از 100 هزارتومان تا 300 میلیون تومان
  3. عدم نیاز به مراجعه به بانک
  4. امکان سفارش در تمامی ساعات روز
  5. کارتی زیبا و درخشان با متریال خوب

کسب درآمد با دعوت از دوستان

به راحتی میتوانید دوستانتان را به طلاسی دعوت کنید و با زدن کد دعوت شما از خرید های دوستانتان درآمد کسب کنید. طلاسی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا هر کاربر بتواند با دعوت از دوست خود برای ثبت نام در طلاسی، بخشی از کارمزد خرید طلای او را در حساب کاربری خود دریافت کند. با این روش می‌توانید حتی اگر خودتان قصد خرید طلا نداشتید به راحتی طلا بدست بیاورید.

تا اینجا با امکانات و روش کار با وب سایت خرید و فروش آنلاین طلای طلاسی آشنا شدیم. ممکن است برای شما سوال باشد که آیا میتوان به وب سایت طلاسی اعتماد کرد؟ مجوزها و اعتبار وب سایت طلاسی را چگونه بررسی کنیم؟ در ادامه مطلب به این موضوع میپردازیم.

بررسی مجوز های وب سایت طلاسی

پس از ورود به وب سایت طلاسی به قسمت انتهایی برای بررسی مجوزها رفتیم. وب سایت طلاسی دارای مجوز از مرکز تجارت توسعه الکترونیک و همچنین عضو سازمان نصر ایران است. از مواردی که برای اعتبار یک سایت باید بررسی کرد، نماد اعتماد الکترونیکی است. این مجوز که از سوی مرکز تجارت الکترونیک ریاست جمهوری صادر می‌شود، تعهدات و الزامات لازم را برای دارنده وب سایت به همراه دارد. به عنوان مثال وب سایتی که اینماد دارد متعهد به ارائه تمامی مستندات درخواست شده از سوی از این مرکز است. با توجه به اعتبار و شناخته شده بودن این وب سایت میتوان گفت که طلاسی یکی از بهترین وب سایت های خرید و فروش طلا محسوب می‌شود.

خرید آنلاین طلا، آموزش خرید طلا از طلاسی

جمع بندی:

در دنیای امروزی خرید آنلاین طلا برای سرمایه گذاری یکی از نیازهای مهم محسوب می‌شود. وب سایت طلاسی با فراهم کردن بستری مناسب برای خرید و فروش طلای بدون اجرت، خرید آنلاین طلا را بسیار تسهیل کرده است. باتوجه به اینکه این وب سایت دارای مجوزهای لازم است، مورد اعتماد است و با اطمینان خاطر میتوانید با این وب سایت طلای بدون اجرت خرید و فروش کنید. درصورتی که تجربه فعالیت در طلاسی دارید میتوانید نظرات خود را برای دیگران به اشتراک بگذارید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha