۰ نفر

هفته یازدهم لیگ بیست و سوم؛

پیکان با سرمربی «چپ کرده» در اراک /«قو» در اندیشه پرواز به رده دوم

۳ آذر ۱۴۰۲، ۸:۵۳
کد خبر: 809786
پیکان با سرمربی «چپ کرده» در اراک /«قو» در اندیشه پرواز به رده دوم

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری می‌شود که طی آن سرمربی ناموفق یکی از تیم‌های ملی حضور رسمی‌اش در پیکان را آغاز کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از روز پنجشنبه با پیروزی ۳ بر یک سپاهان مقابل استقلال خوزستان در اهواز آغاز شد.

رقابت‌های این هفته، امروز جمعه از ساعت ۱۵ با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها آلومینیوم اراک به مصاف پیکان تهران خواهد رفت.

سرمربی ناموفق ملی پشت فرمان پیکان

خودروسازان در حالی راهی اراک شدند که مدیران این باشگاه پس از تمدید قرارداد رسول خطیبی در هفته‌های نخست تصمیم به قطع همکاری با او گرفتند تا رضا عنایتی را جانشین او کنند.

حالا عنایتی پس از ناکامی با تیم امید در مسیر صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس بار دیگر به جمع مربیان لیگ برتری بازگشته تا نخستین حضور خود را روی نیمکت این تیم مقابل مجتبی حسینی تجربه کند.

حسینی که فصل گذشته هدایت پیکان را بر عهده داشت در ۱۰ بازی ابتدای فصل توانسته ۱۳ امتیاز کسب کند. جدال او با تیمی که نیمی از بازیکنانش را خودش جمع کرده است می‌تواند اتفاقات جالبی را در جریان مسابقه به همراه داشته باشد.

باید دید پیکان می‌تواند با دست فرمان سرمربی جدید خود امتیازی را از اراک به اندوخته های قبلی اش اضافه و جایگاه سیزدهمی اش در جدول را بهبود ببخشد یا با همان ۸ امتیاز در کمرکش جدول باقی خواهد ماند.

پیکان با سرمربی «چپ کرده» در اراک /«قو» در اندیشه پرواز به رده دوم

ملوان بندر انزلی دنبال جاه طلبی

هوادار تهران و ملوان بندر انزلی دیگر دیدار هفته را در تهران برگزار خواهند کرد. نتایج قابل قبول قوی سپید انزلی باعث شده تا اهالی فوتبال پیگیر جاه طلبی‌های مهدی تارتار و بازیکنانش شوند. تیمی که در صورت پیروزی می‌تواند موقتا تا رتبه دوم جدول صعود کند.

آنها در حالی به پایتخت سفر کرده‌اند که به خوبی می‌دانند محمود فکری در هوادار نیز چاره‌ای جز بهبود جایگاه تیمش در جدول ندارد. هوادار ۱۰ امتیاز از ۱۰ بازی دارد که چیزی جز کسب پیروزی نمی‌تواند مدیران این باشگاه را خوشحال کند.

مس دنبال سه امتیاز نفتی

مس با ساکت الهامی شروعی ناامید کننده ای داشت و رفته رفته روندی مطلوب پیدا کرد اما نتوانست آن را حفظ کند تا در آخرین بازی خود دو بر صفر از گل گهر سیرجان شکست بخورد.

حالا ساکت الهامی که با دو دستگی بین طرفداران رفسنجانی برای حمایت یا مخالفت با او روبرو شده چاره‌ای جز گرفتن سه امتیاز خانگی مقابل صنعت نفت آبادان ندارد.

نفتی که همچنان حمایت مدیرانش از عبدالله ویسی سرمربی این تیم را پشت سر دارد اما بر هیچ کس پوشیده نیست جو آبادان تاب‌آوری زیادی برای ادامه زنجیره شکست‌های متوالی ندارد. این تیم با هفت امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارد تا چیزی جز گرفتن امتیاز در دیداری خارج از خانه در اندیشه‌اش باقی نماند.

برنامه بازی‌های امروز جمعه سوم آذرماه ۱۴۰۲ هفته یازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

* آلومینیوم اراک- پیکان تهران

* هوادار تهران - ملوان بندر انزلی

* مس رفسنجان - صنعت نفت آبادان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha