۲ نفر

گزارش میدانی اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی؛

گوشت کوب برقی این مارک را بخرید یک عمر کار می‌کند! + لیست قیمت

۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰
کد خبر: 809505
گوشت کوب برقی این مارک را بخرید یک عمر کار می‌کند! + لیست قیمت

در این مطلب به بررسی قیمت انواع گوشت کوب برقی می پردازیم.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ گوشت کوب‌های برقی بوش از ویژگی‌ها و امکانات مختلفی بهره‌مند هستند که بیشتر برای راحتی، کیفیت و سرعت بیشتر طراحی شده اند.

موتور قدرتمند

انواع گوشت کوب برقی بوش دارای موتورهایی با قدرت بالا هستند. توان موتور این گوشت کوب‌ها بین ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ وات است، هر چه توان و قدرت موتور گوشت کوب بیشتر باشد، دستگاه عملکرد بهتری در پوره کردن مواد خوراکی خواهد داشت. دور بالای موتور بوش باعث می‌شود تا خیلی سریع حتی بتوانید موادی با بافت سخت و محکم را هم پوره کنید.

عملکرد توربو Turbo

با قابلیت توربو در انواع گوشت کوب برقی بوش مواد را بهتر پوره کنید. ممکن است در پوره کردن برخی از مواد با مشکلاتی مواجهه شوید، زیرا بافت محکم و سختی دارند و با سرعت کم گوشت کوب به خوبی پوره نمی‌شوند؛ در این جا می‌توانید از قابلیت توربو گوشت کوب‌ها استفاده کنید تا راندمان محصول بالا برود و بتوانید خیلی راحت موادتان را حتی اگر بافت خیلی محکمی هم دارند، پوره کنید.

تنظیم سرعت مواد

با قابلیت تنظیم سرعت در انواع گوشت کوب برقی بوش می‌توانید مواد را بر اساس بافت پوره کنید. برخی از مواد بافت نرم و راحتی دارند و با سرعت خیلی کم هم می‌توان آنها را پوره کرد ولی برخی مواد بافت سختی دارند و باید سرعت گوشت کوب بیشتر شود تا فرآیند پوره کردن مواد بهتر انجام شود.

تیغه‌های محکم و با دوام

اغلب گوشت کوب برقی های بوش به تیغه چهارپر و از جنس استیل ضد زنگ مجهز هستند. تیغه‌های محکم و با دوام که در انواع گوشت کوب برقی بوش استفاده می شود، قدرت زیادی دارند. این تیغه‌ها به شما در فرآیند پوره کردن مواد کمک می‌کنند تا مواد را با کیفیت بیشتری آماده می کنند.

طراحی عالی و ارگونومیک

طراحی ارگونومیک انواع گوشت کوب برقی بوش باعث می‌شود مواد را بدون خستگی پوره کنید. این گوشت کوب‌ها فوق‌العاده خوش‌دست هستند. جنس بدنه اغلب گوشت کوب‌های برند بوش پلاستیک است و به خاطر وزن سبک، به راحتی می‌توانید آنها را جا به جا کنید. وزن اغلب این گوشت کوب‌ها بین ۸۰۰ گرم تا ۲ کیلوگرم است.

انواع گوشت برقی بوش

Maxo mix و Ergo mix: این مدل گوشت کوب برقی ها ۱۲ حالت تنظیم سرعت و توربو دارد بنابراین هر بافت غذایی را با تنوع سرعت پوشش می دهد. تیغه ها از نوع Quadr Blade و جنس فولاد ضد زنگ است. این دسته لوازم پیشرفته متنوعی دارد تا به وسیله آن ها به بهترین نتایج برسید. از این مدل می توانید برای کارهایی مثل پوره کردن، هم زدن، له کردن و خرد کردن مواد غذایی استفاده کنید.

لوازم جانبی های متعدد

در اغلب گوشت کوب‌های برقی بوش اتصالات مختلفی مثل همزن، تیغه‌های مختلف برای رنده کردن مواد، ظروف اضافه بابت افزایش راندمان محصول و … وجود دارد. این ابزارها باعث چند منظوره‌شدن گوشت کوب برقی بوش می‌شوند و در واقع شما با خرید یک گوشت کوب از خرید چند محصول دیگر بی‌نیاز می‌شوید. برخی از گوشت کوب‌های بوش مثل maxo mix نیز دارای خمیرزن هستند و شما را از خرید خمیرزن بی‌نیاز می‌کنند.

جدا شدن ساده قطعات برای شستشوی راحت تر

اتصالات انواع گوشت کوب برقی بوش به راحتی از هم جدا می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را بشویید. در واقع در جدا کردن قطعات مختلف این گوشت کوب‌ها هیچ مشکلی نخواهید داشت زیرا دکمه‌ای روی بدنه محصول وجود دارد و شما به راحتی با فشردن آن می‌توانید پایه را از اتصالات جدا کنید.

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.
قیمت انواع گوشت کوب برقی
برند مدل قیمت / تومان
گوسونیک GSB-۸۲۸ ۹۵۰,۰۰۰
بوش MS۶CA۴۱۵۰
۲,۵۸۰,۰۰۰
پاناسونیک  MX-SS۱
۲,۱۳۴,۰۰۰
پارس خزر HB-۵۵۰۱S
۱,۱۰۰,۰۰۰
بوش  MS۶۱B۶۱۷۰
۳,۰۰۰,۰۰۰
بوش  MS۸CM۶۱۹۰
۵,۱۳۰,۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha