۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

مشارکت در سود ۱۲ هزار میلیاردی! / مزیت‌های سرمایه‌گذاری در «فصباح» چیست؟

۱ آذر ۱۴۰۲، ۸:۵۸
کد خبر: 809324
مشارکت در سود ۱۲ هزار میلیاردی! / مزیت‌های سرمایه‌گذاری در «فصباح» چیست؟

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس از مزایای سرمایه‌گذاری در «فصباح» پرده برداشت و گفت: محصول ویژه و انحصاری شرکت در بورس کالا با قیمت بالاتری فروش می‌رود که به سودآوری مجموعه کمک بزرگی کرده و این محصول بازار صادراتی بسیار خوبی هم دارد.

اقتصادآنلاین – رجا ابوطالبی: احسان دشتیانه، مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس با اشاره به اینکه مجموعه صبا فولاد مزیت‌های دیگری دارد ادامه داد: سود عملیاتی پیش‌بینی‌شده این شرکت در ۹ ماهه محقق شده و این درحالی است که هنوز طرح توسعه‌ای اجرایی نشده است.

وی افزود: دلیل افزایش سرمایه از سلب حق تقدم هم دقیقا همین است که منابع حاصل‌شده صرف طرح‌های توسعه‌ای ‌شود.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس افزود: روش پذیره‌نویسی سلب حق تقدم به دلیل سرمایه‌گذاری در پروژه، بسیار بهتر از سایر روش‌های عرضه اولیه است؛ یعنی در پذیره‌نویسی صبا فولاد، سرمایه‌گذاران هم در سود فعلی شرکت و هم در طرح سرمایه‌گذاری آتی‌ مشارکت می‌کنند. سرمایه‌گذاری که امروز در این پذیره‌نویسی مشارکت می‌کند به پول امروز می‌تواند در سودی بالای ۱۲ هزار میلیارد تومان طی دو سال آینده، مشارکت کند. البته این عدد به دلیل احتمال تعدیل قیمت محصولات، محتاطانه است.

وی در خصوص زمان بازگشایی نماد «فصباح» گفت: زمان بازگشایی نماد حدود یک ماه بعد از اتمام پذیره‌نویسی خواهد بود که البته در شرایط بدبینانه ظرف دو ماه آینده نماد بازگشایی خواهد شد.

دشتیانه خاطرنشان کرد: هیچ مبلغی به‌جز قیمت ۴۸۳۹ ریال قیمت حق تقدم، برای حضور در پذیره‌نویسی نباید پرداخت شود و نیازی به پرداخت ۱۰۰ تومان حق تقدم نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha