۰ نفر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

رفع مشکل مسکن در گرو مدیریت خانه‌های خالی از سکنه است

۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۲۲
کد خبر: 807656
رفع مشکل مسکن در گرو مدیریت خانه‌های خالی از سکنه است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رفع و بهبود مشکل مسکن در گرو مدیریت خانه های خالی از سکنه و نوسازی بافت فرسوده شهری است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر شنبه در دیدار با مدیر کل و برخی مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، اظهار کرد: برخی از خانه‌های کنونی سطح شهر، خالی از سکنه و جنبه تجاری دارند که با مدیریت آنها می‌توان مشکل مسکن را بهبود بخشید.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر با نوسازی بافت‌های فرسوده، علاوه بر رونق ساخت و ساز و عمران در جامعه، ظرفیت‌های مسکن بسیاری در جامعه ایجاد می‌شود که منجر به کاهش هزینه‌ها می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به موضوع حاشیه نشینی و تبعات آن از جمله ایجاد عدم توازن در سطوح جامعه و همچنین طرح‌های تفصیلی روستایی بیان کرد: حاشیه نشینی تبعات بسیاری ایجاد می‌کند که با مدیریت صحیح می‌توان بخشی از مشکلات ناشی از عدم توازن در جامعه و نبود امکانات در برخی نقاط را سامان بخشید.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها نیز تاکید کرد: انتظار است در روستاها، به طرح‌های تفصیلی به صورت هدفمند پرداخته شود و طرح‌های عمرانی در حال انجام نیز نیمه‌کاره رها نشوند و در اسرع وقت به سرانجام برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha