۰ نفر

معاون استاندار خراسان شمالی:

بازسازی موقت در محور چمن بید - جنگل گلستان نیازمند ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۳۵
کد خبر: 807620
بازسازی موقت در محور چمن بید - جنگل گلستان نیازمند ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

معاون استاندار خراسان شمالی با اشاره به سیل بردگی محور چمن بید - جنگل گلستان طی چند روز اخیر گفت: بازسازی موقت در محور چمن بید - جنگل گلستان نیازمند ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا؛ رشیدی در حاشیه بازدید از این محور اظهار کرد: طی سیلاب اخیر در این محور بیش از ۵۵۰ متر از طول بزرگراه بجنورد - جنگل گلستان در حد فاصل دوراهی دشت به تونل تخریب شده که از این میزان حدود ۲۰۰ متر به طور کامل تخریب شده است و مابقی محور ۵۰ درصد تخریب شده که باید بازسازی شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مدیریت بحران و کمیسیون ایمنی راه ها و تصمیم گیری برای هم افزایی و کمک به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی برای تسریع در انجام عملیات راهداری و بازسازی این محور استفاده می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در این بازدید با اشاره به راه‌اندازی کارگاه راهداری به منظور بازسازی بخش آسیب دیده این محور تصریح کرد: با توجه به امکانات و تجهیزات استان، پنج دستگاه بولدوزر، ۱۵ دستگاه کامیون و سه دستگاه لودر در این منطقه مستقر شده است و در صورت نیاز به تعداد ماشین آلات افزوده خواهد شد تا طبق برنامه زمان بندی شده، مسیر بازگشایی شود.

محمد مشتری ادامه داد: نیمی از جاده دچار سیل بردگی شده است و با اداره کل منابع طبیعی برای اجرای دیوار ساحلی به صورت گابیونی هماهنگ شده است، همچنین شرکت آب منطقه ای، سپاه جواد الائمه (ع)، تیپ سپاه، شهرداری ها و پیمانکار شرکت ساخت در امر بازسازی مسیر همکاری می کنند.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به تجهیزات فراهم شده و کمک دستگاه های اجرایی به خصوص سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، استانداری، مدیریت بحران استانداری و فرمانداری گرمه در کمترین زمان، مسیر آسیب دیده ناشی از سیلاب، مرمت و بهسازی و ترافیک برقرار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha