۱ نفر

خبر مهم برای مسافران شمال کشور

۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲
کد خبر: 807279
خبر مهم برای مسافران شمال کشور

جاده‌های کندوان و هراز، به منظور تسهیل در عبور و مرور خودروها، امروز یک طرفه می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، رئیس اداره مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۱۷ آبان آغاز شد تا روز شنبه ۲۰ آبان ماه در جاده‌های مازندران ادامه دارد؛ که بر اساس آن تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است

هاشمی افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

او گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه می‌شود

هاشمی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی جاده هراز از شمال به جنوب یکطرفه خواهد بود.

رئیس اداره مدیریت راه‌های مازندران به اعمال محدودیت تردد خودروهای سنگین در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از جاده هراز ممنوع است.

او ادامه داد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز جمعه از جاده هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha