۲ نفر

گزارش میدانی اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی؛

مصرف انرژی شومینه برقی‎های جدید چقدر است؟ + لیست قیمت انواع شومینه برقی

۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰
کد خبر: 805723
مصرف انرژی شومینه برقی‎های جدید چقدر است؟ + لیست قیمت انواع شومینه برقی

در این مطلب به بررسی قیمت انواع شومینه برقی می پردازیم.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ میزان مصرف برق شومینه برقی یکی از رایج ترین سوالات در مورد شومینه برقی پیش از خرید آن است که نیاز است به صورت اختصاصی بررسی شود. در این مقاله بررسی می شود که میزان مصرف برق شومینه برقی که در نظر عموم از معایب شومینه برقی محسوب می شود در واقع چنین نیست و در مقایسه با راندمان بالای آن می توان از آن چشم پوشی کرد.

شومینه برقی یکی از جدید ترین مدل های شومینه مدرن است که با تکنولوژی و زیبایی خاصی توسط شومینه بیستون طراحی می شود. مصرف برق شومینه برقی یکی از مباحثی است که به سرعت برایمان سوال می شود که آیا شومینه برقی که قصد خرید آن را داریم صرفه اقتصادی دارد یا نه ؟

مصرف برق شومینه مدرن

یکی از مزایای طراحی به روز شومینه برقی مدرن که با برق کار می کند، وجود ماژور در آن است. ماژور مصرف برق شومینه برقی را تا حد زیادی کاهش می دهد.مثلا وقتی که ماژور روی شومینه برقی نباشد مصرف برق آن ۸۰ وات و وقتی فعال است، ۸ وات برق مصرف می‌کند. وقتی ماژور روی شومینه فعال نباشد و هیتر آن را فعال کنید، ۱۰۰۰ وات در حالت کند و ۲۰۰۰ وات در حالت تند برق مصرف می‌کند ولی وقتی ماژور فعال باشد، مصرف برق هیتر گرمایشی بسیار پایین می آید وقتی هیتر گرمایش شومینه روشن شود، ۴۰۰ وات در حالت کند و ۸۰۰ وات در حالت تند مصرف برق آن است.

نکات مهم مصرف برق شومینه برقی

    در یک بررسی کلی مشخص شده است که متوسط توان شومینه برقی کلاسیک در حدود ۱۵۰۰ وات است.
    شومینه های برقی کلاسیک (به طور متوسط) فضای ۵۳۴ فوت مربعی را گرم می کند  که رایج ترین فضای پوشش دهی ۴۰۰ فوت مربع (۴۰ متر مربع) است.
    محدوده گرمایش شومینه برقی بین ۲۱۰ فوت مربع تا ۱۰۰۰ فوت مربع است.

در بازار لوازم خانگی قیمت شومینه برقی آوالون مدل دالاس مبلغ ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت شومینه برقی بیستون مبلغ ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت انواع شومینه برقی
برند مدل قیمت / تومان
آوالون دالاس ۸,۴۰۰,۰۰۰
بیستون H.D_۹۰_L۴.bs
۹,۰۰۰,۰۰۰
اچ بی HB-ID۶۸۳۸-۱۰۰
۶,۰۰۰,۰۰۰
 آوالون بوفالو ۸,۲۰۰,۰۰۰
اچ بی مدل کریستال صوتی ۱۵۰ AuCr
۷,۴۰۰,۰۰۰
بیستون H.A_۱۹۰_T_wifi_K_L۴.bs
۱۲,۳۰۰,۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha