۰ نفر

منوی ۴۰۰ هزار تومانی غذای یک مدرسه غیردولتی در تهران!

۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۳
کد خبر: 801145
منوی ۴۰۰ هزار تومانی غذای یک مدرسه غیردولتی در تهران!

امروز در حاشیه مراسم جشن عاطفه‌ها، موضوع منوی ۴۰۰ هزار تومانی غذای یک مدرسه غیردولتی در پایتخت مطرح شد؛ وزیر آموزش و پرورش هم در این خصوص گفت: بر منوی غذایی مدرسه غیردولتی نظارت نمی‌کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سال تحصیلی ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ چند روز بیشتر نیست که شروع شده است و امسال ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز به مدرسه می‌روند.

امروز در حاشیه مراسم جشن عاطفه‌ها، موضوع منوی ۴۰۰ هزار تومانی غذای یک مدرسه غیردولتی در پایتخت مطرح شد و به بحث عدالت آموزشی هم گره خورد.

 هیچ حرکتی که بوی اشرافیت بدهد را تأیید نمی‌کنیم

البته رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در این خصوص گفت: موضوع عدالت آموزشی را با این حاشیه‌ها ترکیب نکنید. بالاخره مدرسه‌ای این کار را انجام داده است و این موضوع ارتباطی با مدرسه و آموزش و پرورش ندارد.

وی با بیان اینکه بر منوی غذایی مدرسه غیردولتی نظارتی نمی‌کنیم، گفت: ما هیچ حرکتی که بوی اشرافیت بدهد را تأیید نمی‌کنیم و از این موضوعات هم هیچ استقبال نمی‌کنیم اما خانواده‌ها باید کمک کنند که این اتفاق نیفتد.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: ما بر کیفیت آموزش باید نظارت کنیم و این کار را هم انجام می‌دهیم.

 نظارت بر غذا و سرویس مدرسه با انجمن اولیا و مربیان است

احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در این خصوص گفت: بدون تردید در موضوع غذا، سرویس مدرسه و پوشش دانش‌آموزان و... باید انجمن اولیا و مربیان مدرسه نظارت و مدیریت داشته باشند.

وی افزود: اگر در مدرسه‌ای خارج از ساختارها هزینه‌ای دریافت و بحث اشرافیت ترویج داده شود که مناسب با سیاست‌ها و فرهنگ سازی وزارت آموزش و پرورش نباشد، حتما برخورد جدی خواهیم داشت. چراکه می‌خواهیم دانش‌آموزان در محیطی سالم و یکسان پرورش پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha