۰ نفر

چند نکته کلیدی که قبل از خرید سمعک باید بدانید + لیست قیمت برندهای معروف سمعک

۴ مهر ۱۴۰۲، ۱:۰۰
کد خبر: 800955
چند نکته کلیدی که قبل از خرید سمعک باید بدانید + لیست قیمت برندهای معروف سمعک

در این مطلب به بررسی قیمت انواع سمعک می پردازیم.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ بعد از طی مراحل ارزیابی شنوایی اگر ادیولوژیست یا متخصص شنوایی به شما استفاده از سمعک را توصیه کرد قبل از خرید سمعک حتما به این موارد توجه فرمایید:

اندازه سمعک با میزان کم شنوایی ارتباط دارد. به عبارتی دیگر، در افرادی با کم شنوایی شدید و عمیق نمی توان از سمعک های کوچک داخل گوشی استفاده کرد. با این وجود، در کلینیک سمعک نیک آوا کوچکترین سمعک ها با قدرت شنوایی بالا تجویز می شوند. اگر شما بیش از حد مستعد ابتلا به عفونت گوش هستید، سمعک های کوچک داخل گوشی به علت ورود مایع و عفونت گوش در معرض آسیب قرار می گیرند و ممکن است بهترین انتخاب برای شما نباشد.

البته فیلترهای خاصی برای این شرایط در نظر گرفته می شود. ممکن است بخواهید برخی از انواع سر و صداهای پس زمینه را کاهش و یا بعضی از فرکانس های صوتی که در شنیدن آن مشکل دارید را افزایش دهید ولی به یاد داشته باشید همه سمعک ها قادر به انجام این موارد نیستند. بنابراین به ادیولوژیست خود اعتماد کنید و تجویز سمعک مناسب را بر عهده ی ایشان بگذارید.

بعضی از مدل‌های سمعک با استفاده از سیگنال وایرلس قادر به ارتباط با لپ تاپ، پخش کننده های موزیک و موبایل هستند، اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد میتوانید قبل از خرید سمعک از این مسئله مطمئن شوید. اگر شما نگران ظاهر خود در صورت استفاده از سمعک هستید، با مشاوران حاضر در کلینیک در این مورد صحبت کنید تا بهترین گزینه با توجه به مشکل شنوایی و زیبایی ظاهری را به شما پیشنهاد بدهند .

لیست قیمت انواع برند سمعک
برند سمعک حداقل قیمت (تومان) حداکثر قیمت (تومان)
سمعک اتیکن ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک زیمنس ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک استارکی ۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک یونیترون ۶٫۵۰۰٫۰۰۰ ۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک ویدکس ۶٫۵۰۰٫۰۰۰ ۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک فوناک ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک نامرئی ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha