۰ نفر

تجهیزات پیجینگ

۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
کد خبر: 734641
تجهیزات پیجینگ

تجهیزات پیچینگ (Paging Equipment) مرغوب و با کیفیت ابزاری است برای برقراری ارتباطات صوتی پایدار و مطمئن که تمامی متخصصین برای پیاده‌سازی یک سیستم پیجینگ (Paging System) به آن نیاز دارند.

تجهیزات سیستم پیجینگ بر اساس کارکرد، محیط و خواسته‌های کارفرمایان می‌تواند بسیار متنوع باشد، اما در اغلب موارد تجهیزات پیجینگ به شرح زیر هستند:

تجهیزات پیجینگ

•              میکروفون های پیجینگ(Paging Microphone) و یا سایر جذب کننده‌های صدا و تبدیل کننده آن به کدهای دیجیتالی؛

•              اسپیکر ها و بلندگو هایی (IP Network Speaker)که کدهای دیجیتالی را تبدیل به امواج صوتی می‌کنند؛

•              آمپلی فایرها(Paging Amplifiers) و تقویت کننده ‌های صدا(Audio Amplifiers)؛

•              اینترکام های تحت شبکه(IP Network Intercom)

•              شبکه‌افزارها (شامل سرور، سوئیچ، روتر و غیره) که کار انتقال و توزیع صدا در سیستم پیجینگ را بر عهده دارند.

داشتن تجهیزات پیجینگ مرغوب به معنای داشتن یک سیستم پایدار، صدای پر طنین و شفاف در تمامی بخش‌ها، و مدیریت بهینه توزیع صدا و یکپارچگی شبکه است. به همین خاطر خرید تجهیزات پیجینگ از تولید کننده ای مطمئن خواسته ای است که بسیاری به دنبال آن هستند و این همان هدفی است که برای آن ما اینجا هستیم.

تجهیزات پیجینگ1

خرید تجهیزات پیجینگ با کیفیت

خرید تجهیزات پیجینگ(Buying Paging Equipment’s) با کیفیت و متناسب با شبکه شما نیازی است که حتماً به دنبال آن هستید. ما در اینجا مجموعه ای از تجهیزات پیچینگ از تولیدات شرکت ایرانی اتصال صوت و سازندگان معتبر جهانی گرد هم آورده ایم. شما می‌توانید با راهنمایی و مشاوره متخصصان ما ، مجموعه کاملی از هر آنچه نیاز دارید را تهیه کرده و برای توسعه سیستم پیجینگ خود استفاده کنید.

برای مشاوره تخصصی و دریافت به روزترین اطلاعات در زمینه خرید تجهیزات پیجینگ با کیفیت و مطمئن وب سایت شرکت اتصال صوت(Etesal Sout) بهترین مرجع تخصصی در ایران می باشد.

آمپلی فایر تحت شبکه

آمپلی فایر تحت شبکه(IP Network Amplifier) به شما کمک می‌کند که طنین، ترکیب و توزیع صدا را به شکل دقیق و راحتی انجام دهید. یکی از نیازهای شما در زمان پخش صدا در فضاهای مختلف تنظیم مناسب سطح طنین صدا، ترکیب کردن کانال‌های مختلف صوتی با یکدیگر و در نهایت توزیع مناسب صدا در اسپیکرها ی پیجینگ(Paging Speakers) است.

تجهیزات پیجینگ2

آمپلی فایر تحت شبکه این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که بتوانید به صورت دقیق و بر حسب نیاز محیط خودتان مشخص کنید چه کانال‌های ورودی صوتی دریافت، چه طنین و نواخت صوتی ایجاد و در نهایت در چه کانال‌های خروجی صدایی پخش و توزیع شود.

انواع آمپلی فایر تحت شبکه(Types of IP Amplifiers)

بر حسب نیازهای کاری ممکن است شما با انواع آمپلی فایر ها روبرو باشید:

1-           آمپلی فایرهای تقویتی: اغلب یک یا دو کانال ورودی و خروجی دارند و صرفاً برای تقویت طنین صدا به کار گرفته می ‌شوند (مانند آمپلی فایر های مساجد و مدارس)؛

2-           آمپلی فایر های با قدرت ترکیب: در این آمپلی فایر ها تعداد کانال ‌های خروجی و ورودی بیشتر است و امکان ترکیب چندین کانال صوتی با هم وجود دارد (مانند آمپلی فایر های گروه های موسیقی و کر)؛

3-           آمپلی فایر های همایشی: در این دسته آمپلی فایر ها کانال‌ های ورودی بسیار زیاد است اما کانال‌های خروجی محدود هستند. این کار امکان جذب صدا از میکروفون‌ های پیجینگ متعدد و پخش آن از بلندگو های پیجینگ محدود را میسر می‌کند.

4-           آمپلی فایر ‌های با قدرت اکولایز: برخی از آمپلی فایر ها این قابلیت را دارند که اکولایز صدا در کانال‌ های مختلف را تنظیم کنند.

خرید آمپلی فایر تحت شبکه

خرید آمپلی فایر تحت شبکه باید مطابق با نیاز شما در یک شبکه صورت بگیرد. اگر نمی‌دانید که کدام آمپلی فایر برای سیستم شما مناسب‌تر است، می‌توانید با شرکت اتصال صوت در تماس باشید، کارشناسان ما به شما در خرید بهترین آمپلی فایر تحت شبکه کمک خواهند کرد.

بلندگوی تحت شبکه

بلندگوی تحت شبکه(IP Network Speaker) این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید کدهای دیجیتالی ارسالی از بخش ‌های تولیدکننده صدا مثل تلفن ویپ و میکروفون پیجینگ(Paging Microphone) را تبدیل به امواج فیزیکی صدا در محیط کنید.

تجهیزات پیجینگ3

بلندگوی تحت شبکه از فناوری ‌های شبکه و پروتکل‌ های انتقال داده پشتیبانی می‌کند. به مانند سایر دیوایس‌های تحت شبکه، بلندگو های تحت شبکه نیز برای معرفی خود به شبکه از IP آدرس ها بهره می‌برند. با داشتن یک IP آدرس منحصر به فرد برای هر دیوایس در شبکه، شما می‌توانید به راحتی میزان صدا، نوع محتوای پیام و غیره را برای هر بلندگو و اسپیکر پیجینگ مشخص کنید.

مشخصات بلندگوی تحت شبکه(IP Speaker Specifications)

•              داشتن IP آدرس برای دریافت دقیق اطلاعات صوتی و کنترلی؛

•              امکان تنظیم طنین صدا بر حسب محتوای پیام، ساعات پخش و آلودگی‌های صوتی موجود در فضا؛

•              پخش صدای بدون نویز و افت که سبب شفافیت دریافت پیام می‌شود؛

•              قابلیت قرار گرفتن در حالت آماده باش برای جلوگیری از مصرف بیهوده انرژی برق؛

•              امکان در نظر گرفتن تمهیدات ایمنی مانند سیستم‌های جلوگیری از جرقه، مقاومت به رطوبت و خوردگی و غیره؛

•              امکان ترکیب با سیستم‌های دیگر هشدار مانند چراغ ها و آلارم‌ها؛

•              مقاومت در برابر شرایط جوی در صورتی که از این بلندگوها در محیط های خارجی استفاده کنید.

خرید بلندگوی تحت شبکه:

خرید بلندگوی تحت شبکه مناسب دارای پیچیدگی‌های خاص خود است. برای انتخاب و خرید بلندگوی تحت شبکه مناسب با سیستم پیچینگ خود می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید. متخصصین شرکت اتصال صوت به شما کمک می‌کنند که بتوانید بر اساس ساختار فضا، طنین صدای مورد نظر و زیرساخت ‌های شبکه بهترین بلندگوی تحت شبکه خودتان را خریداری کنید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha