۰ نفر

گزارش میدانی اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی؛

غذاساز ۷۵ میلیون تومانی شیائومی چه ویژگی دارد؟ + لیست قیمت انواع غذاساز

۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰
کد خبر: 728644
غذاساز ۷۵ میلیون تومانی شیائومی چه ویژگی دارد؟ + لیست قیمت انواع غذاساز

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ تقریبا تا یک ماه پیش ربات آشپزی را وسیله ایی غیر ممکن می پنداشتیم ولی امروز به واقعیت تبدیل شده است، ربات آشپزی هوشمند شیائومی سرانجام در اروپا، به ویژه در آلمان عرضه شده است. آلمانی ها می توانند غذاساز جدید را با قیمت ۱۱۹۹۹۹ یورو خریداری کنند و در آینده ایی نه چندان دور عرضه آن را به اکثر کشورها خواهیم دید.

ربات آشپزی هوشمند شیائومی Smart Cooking Robot MCC01M-1A

مشخصات محصول مشابه نسخه عرضه شده ی چینی آن است. این بدان معنا است که غذاساز شیائومی از پخت و پز هوشمند چند منظوره، تسلط بر هشت “مهارت آشپزی” یعنی سرخ کردن، پخت انواع خورشت، بخارپز کردن غذا، ورز دادن رشته فرنگی، چرخ کردن گوشت، آبمیوه گیری، چرخ کردن و شستن و همچنین تهیه غذای کمکی پشتیبانی می کند. برای کودکان. همچنین می تواند خامه فرم گرفته، یخ خرد شده، اسموتی، پخت و پز با دمای پایین، خمیر تخمیر شده و غیره درست کند.

این دستگاه از محدوده ۴۰ تا ۱۲۰۰۰ دور در دقیقه از چرخش رو به جلو و معکوس، تیغه برش و هم زدن پشتیبانی می کند و حتی می تواند سوپ هم زن دستی را با سرعت ۴۰ RPM شبیه سازی کند. در ادامه ویژگی های این دستگاه، این دستگاه از سیستم گرمایش سه بعدی IH استفاده می کند و دمای گرمایش می تواند به ۱۸۰ درجه سانتی گراد برسد.

ظرف اصلی از ساختار کامپوزیت فولاد ضد زنگ سه لایه تولید شده است. علاوه بر این، به لطف الگوریتم جدید Cooking IoT که توسط شیائومی ساخته شده است، این ربات می تواند به طور هوشمند دمای پخت، سرعت هم زدن و زمان پخت هر غذا را محاسبه کند و بیش از ۲۰۰ دستور آشپز با هدایت سرآشپز یکپارچه شده است تا بتواند بسیاری از غذاها را خودتان در خانه تهیه کنید.

شایان ذکر است که با ترکیب لوازم اصلی قابلمه، بخارپز و سبد، می توان ۳ غذا و ۱ سوپ را در یک قابلمه تهیه کرد که بسیار راحت است. علاوه بر ، غذاساز شیائومی دارای صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی است، از پیش تمیز کردن با یک دکمه پشتیبانی می کند، طراحی دو دسته دارد و حجم آن ۲.۲ لیتر است.

براساس گزارش اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی تغییر قیمت غذاساز  بررسی شد. در بازار فروش لوازم خانگی قیمت غذاساز  کنوود مدلFDP623 مبلغ  ۱۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت غذاساز شیائومی مدل Smart Cooking Robot MCC01M-1A مبلغ ۷۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد۰

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

قیمت انواع غذاساز
برند مدل قیمت / تومان
فیلیپس HR7778
۹,۶۰۰,۰۰۰
بوش MCM3501M
۵,۰۶۷,۸۶۰
پارس خزر  ORBIT MIX
۲,۴۱۱,۳۰۰
 شیائومی Smart Cooking Robot MCC01M-1A
۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیچن اید مدل 5KFP0919
۲۲,۰۰۰,۰۰۰
مولینکس FP7367RT
۱۷,۰۰۰,۰۰۰
کنوود FDP623
۱۵,۹۰۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha