۰ نفر

پرسودترین کسب و کارهای ایران

۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبر: 727759
پرسودترین کسب و کارهای ایران

اقتصاد کشور طی چند دهه گذشته به ‌واسطه تحریم‌های بین ‌المللی، تورم و کاهش ارزش پول ملی دچار افول شده، ولی با این حال هنوز کسب و کارهایی هستند که نه ‌تنها فشارهای اقتصادی روند درآمدزایی آنها را تحت ‌تأثیر قرار نداده، بلکه راه‌های نوینی را برای کسب سود عالی پیش رویشان گذاشته ‌است.

اگر مشتاق هستید با این کسب و کارها آشنا شوید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. در این مقاله به معرفی پرسودترین کسب و کارهای ایران و بررسی عوامل کلیدی موفقیت آن‌ها می‌پردازیم.

تجهیز فضای بازی کودکان و نوجوانان

اولین حوزه کاری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، تجهیز فضاهای بازی کودکان در شهربازی، خانه بازی، مهد کودک، ساختمان‌های مسکونی، هتل‌ها و... است. تجهیز فضای بازی کودکان به چند دلیل احتمالاً رشد و موفقیت بالایی دارد:

  • افزایش توجه و آگاهی خانواده‌ها نسبت به اهمیت تربیت و سرگرمی سالم کودکان
  • افزایش تقاضا برای ایجاد فضاهای بازی ایمن و متنوع
  • کمبود شرکت‌هایی که در زمینه تولید تجهیزات بازی استاندارد و مدرن فعالیت می‌کنند

مشاغلی مانند تجهیز خانه بازی کودکان جزو نیازهای ضروری کشور ما هستند که کمتر کارآفرینی به آن ورود کرده است، ولی در عین حال پتانسیل درآمدزایی و بازدهی مالی بسیار خوبی دارد. به ‌علاوه اینکه می‌توانید دامنه فعالیت خود را فراتر از ایران بگذارید و بازار کشورهای همسایه را هم به‌ دست بگیرید.

ورود به حوزه تجهیز فضای بازی کودکان چندین مزیت دارد:

  • ایجاد یک منبع درآمد پایدار و رو به افزایش به ‌دلیل جذابیت و خدمات ارائه‌ شده
  • ارائه خدمات تفریحی و آموزشی بدون نیاز به دریافت مجوز از ارگان‌های دولتی
  • هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی کم در مقایسه با سودآوری بالا

تجهیز خانه بازی کودکان یک سرمایه ‌گذاری زودبازده و هوشمندانه است. تنها نکته‌ای که وجود دارد، همکاری با یک شرکت معتبر و شناخته شده در زمینه تأمین تجهیزات بازی است. در حال حاضر شرکت بازی ‌سازان یکی از برندهای موفق در زمینه تولید و صادرات انواع محصولات مهد و مراکز بازی کودک، پارک، خانه بازی و شهربازی است. برای تأمین تجهیزات استاندارد و درجه یک خانه بازی و شهر بازی، می‌توانید از خدمات این شرکت استفاده‌ کنید.

پرسودترین کسب و کارهای ایران

راه ‌اندازی خانه بازی کودک و گیم سنتر

کسب و کار بعدی، راه‌ اندازی خانه بازی و گیم سنتر است. با توجه به محدود بودن فضای بازی کودکان در کلان ‌شهرها و تقاضای بالا برای محیط‌هایی مانند شهر بازی یا گیم سنتر، ورود به این حوزه می‌تواند درآمدزایی قابل توجهی برای شما داشته ‌باشد. راه ‌اندازی خانه بازی به چند دلیل توجیه اقتصادی دارد:

  • تقاضای در حال افزایش والدین برای خانه‌های بازی سالم و امن برای کودکان
  • هزینه‌های راه ‌اندازی، تجهیز و نگهداری کم در مقایسه با درآمد بالا
  • عدم نیاز به مجوز تأسیس خانه بازی و گیم سنتر
  • امکان استفاده از معافیت‌های مالیاتی

برای راه اندازی خانه بازی کودک به سرمایه اولیه بالایی نیاز نخواهید داشت. حدوداً 100 الی 150 میلیون تومان سرمایه اولیه و یک فضای روبسته یا روباز به مساحت 100 مترمربع برای شروع کار کافیست. برای تجهیز فضا، می‌توانید با خرید تاب و سرسره پارکی، ترامپولین، سافت پلی گرند، جامپینگ، فوتبال ‌دستی، پیست ماشین و بازی‌های فکری شروع کنید و به ‌مرور فضا و تجهیزات بازی را توسعه دهید. برای خرید تجهیزات ارزان ‌قیمت و استاندارد، می‌توانید به نشانی https://bazisazan.com/ مراجعه کنید.

پرسودترین کسب و کارهای ایران

کافه و رستوران کودک

حوزه جذاب دیگری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، راه اندازی کافه و رستوران کودکان است. رستوران کودک فضایی است که وعده‌های غذایی سالم مخصوص کودکان و نوجوانان، خوراکی‌های خوشمزه و تنقلات سالم و ارگانیک را در کنار تفریحات و سرگرمی‌های مخصوص کودکان ارائه می‌کند. ورود به این حوزه را به چند دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • بازار کار بکر و رقابت بسیار کم در این حوزه
  • هزینه‌های راه اندازی و تأسیس کم در مقایسه با درآمد بالا
  • قابلیت ارائه انواع خدمات برای درآمد بیشتر (برگزاری تولد و جشن‌ها، منوهای جذاب و متنوع و...)
  • امکان استفاده از معافیت‌های مالیاتی خدمات کودکان

خدمات پایه‌ای که در این کسب و کار برای شما ایجاد درآمد می‌کند، پخت غذای مخصوص کودک، برگزاری تولد، برگزاری ایونت و حضور شخصیت‌های کارتونی برای جذابیت بیشتر فضا است. ولی می‌توانید با ایجاد دکوراسیون شاد و جذاب و فضای بازی کودک امکانات رستوران را توسعه دهید و بیشتر مشتری جذب کنید. لیست لوازم خانه بازی که برای فضای کافه و رستوران کودک قابل استفاده هستند را می‌توانید از کارشناسان سایت بازی ‌سازان دریافت کنید.

طراحی دکوراسیون اتاق کودک

حوزه دکور داخلی یکی از شاخه‌های تخصصی رشته معماری است که شرکت‌های مختلفی در آن مشغول به فعالیت هستند، ولی دکوراسیون اتاق کودک جزو خدماتی است کمتر روی آن کار شده و شرکت‌های محدودی روی آن تمرکز کرده‌اند. اگر ذوق و سلیقه کافی برای کار در حوزه کودکان را دارید، ولی بودجه‌تان برای شروع یک کسب و کار شخصی کافی نیست، پیشنهاد ما ورود به حوزه دکوراسیون اتاق کودک است. مزایای ورود به این حوزه عبارتند از:

  • رقابت بسیار کم و امکان پیشرفت سریع
  • عدم نیاز به سرمایه اولیه زیاد یا دفتر کاری حضوری
  • عدم نیاز به تجربه بالا یا سابقه کاری طولانی
  • عدم وجود محدودیت‌های مالی و مالیاتی
  • عدم نیاز به دریافت مجوز کاری از ارگان‌های دولتی

مطمئناً علاوه بر کسب و کارهایی که در این مطلب به شما معرفی کردیم، حوزه‌های دیگری هم وجود دارند که از ظرفیت بسیار خوبی برای درآمدزایی و سوددهی برخوردارند. ولی اگر سرمایه کمی دارید، می‌توانید از همین حوزه‌های بکری که معرفی کردیم، شروع کنید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha