۰ نفر

واکنش تلخ احسان علیخانی به مرگ پیروز توله یوز ایرانی + عکس

۹ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۲۱
کد خبر: 703921
واکنش تلخ احسان علیخانی به مرگ پیروز توله یوز ایرانی + عکس

احسان علیخانی به مرگ پیروز توله یوز ایرانی واکنش نشان داد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ احسان علیخانی در واکنش به مرگ پیروز، توله یوز ایرانی نوشت: پیروز را هم ، باختیم ... این چشم پُر از حیرت ، حسرت و غم  این روزها چقدر شبیه همه ماست …

واکنش تلخ احسان علیخانی به مرگ پیروز توله یوز ایرانی

واکنش تلخ احسان علیخانی به مرگ پیروز توله یوز ایرانی + عکس

دلیل مرگ پیروز چیست؟

حسن اکبری؛ معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با علت تلف شدن «پیروز» اظهار کرد:  پیروز در شرایطی خاصی بزرگ شده بود و از همان ابتدا سیستم ایمنی ضعیفی داشت، شیر مادر را نخورده بود و با وزن نامتعارف که نصف حالت استاندارد بود، بزرگ شد.

وی ادامه داد: به همین دلیل عفونت‌های متعدی پیش آمد و در دوره‌های متفاوت مجبور شدیم با نظر دامپزشکان داروهای متفاوتی را به او بدهیم. به طور کلی در شرایط کاملاً طبیعی بزرگ نشد و همین مورد باعث شد توانایی مقابله با بسیاری از عوامل بیماری‌زا را نداشته باشد.

حال بد علیرضا شهرداری پس از مرگ پیروز

محمد درویش، فعال محیط زیست، بامداد امروز و پیش از مرگ توله یوز ۱۰ ماهه ایران، با انتشار عکسی از علیرضا شهرداری در حالی که پیروز را در آغوش گرفته است، نوشت: «این عکس مربوط به ساعت ۳ بامداد امروز ۹ اسفند است. نگران علیرضا شهرداری هستم. این مرد دارد آب می‌شود. پیروزش و همه امیدش در برابر دیدگانش در حال آب شدن است. زندگی ادامه دارد علیرضا؛ هرگز فراموش نمی‌کنیم دگریاری شگفت‌انگیزت را در طول ۱۱ ماه اخیر.»