۰ نفر

هادی چوپان سر مردم ایران منت گذاشت! / فقط ۵ میلیون نفر قدر کارم را فهمیدند + عکس

۲۵ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۴۷
کد خبر: 695340
هادی چوپان سر مردم ایران منت گذاشت! / فقط ۵ میلیون نفر قدر کارم را فهمیدند + عکس

پست جدید اینستاگرام هادی چوپان خبرساز شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ هادی چوپان در اینستاگرام نوشته است: شاید از ۸۵ میلیون ایرانی در زمین تنها ۵ میلیون دانستند امسال چه اتفاقی افتاد و خداوند چه آرزویی را برآورده کرد و تنها همان نام پلاک سینه ام می داند چه تاریخی برای ایران ساخت.

اما سال های بعد ۹۰ میلیون ایرانی خواهند فهمید این نعمت بزرگ چه بود. عده ای با گذاشتن کامنت هایی عنوان کردند که حرف های او منت گذاشتن سر مردم ایران است.

هادی چوپان سر مردم ایران منت گذاشت

هادی چوپان سر مردم ایران منت گذاشت! / فقط ۵ میلیون نفر قدر کارم را فهمیدند + عکس

هادی چوپان قهرمان مستر المپیا این روزها یکی از مشهورترین ورزشکاران ایران و حتی جهان است. او با قهرمانی شگفت انگیز اش در بزرگترین مسابقات بدنسازی دنیا توانسته نگاه اغلب طرفداران به این رشته را در تمام جهان به خودش جلب کند.

قد و وزن هادی چوپان

هادی چوپان متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ در استان فارس، بدنساز حرفه ای است. تا قطع دیپلم تحصیل کرد و از کارگری و گچ کاری وارد بدنسازی شد و حالا بعنوان «گرگ ایرانی» در مسابقات مستر المپیا شناخته می شود و دو فرزند هم دارد.. با بیش از ۱۰۰ کیلوگرم وزن و قد ۱۶۹ سانتی متر علاقه زیادی به رونی کلمن دارد.

رژیم غذایی هادی چوپان

 

هادی چوپان درباره رژیم غذایی اش می گوید: ساعت ۸ صبح ۳۵۰ گرم «ماهی» با ۲۵۰ گرم «کلم بروکلی» و یک «هویچ» سپس دوباره ساعت ۱۰ صبح ۴ عدد «فیله» با ۳۰ قاشق «برنج» و ۲۰۰ گرم «قارچ» می خورم. برای ناهار ۶ عدد فیله با برنج و کاهو و دوباره ساعت ۴ ظهر ۶ فیله به همراه برنج و کاهو  و دوباره برای شام هم ۳۵۰ گرم استیک گوشت با برنج و کاهو مصرف می کنم. قبل از خواب هم باز دوباره فیلمه مرغ با هویچ می خورم و روی هم رفته روزانه بالای ۵۰۰ هزار تومان فقط هزینه غذا خوردنم است.