۰ نفر

قیمت قرص کلر

۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹
کد خبر: 656711
قیمت قرص کلر

قیمت قرص کلر استخر و اطلاعات کامل درباره درصد و کیفیت قرص کلر در سایت شاپ اینتکس درج شده و نیز مقدار مصرف در استخر های مختلف نوشته شده که خریداران محترم بتوانند به راحتی از قرص کلر برای ضد عفونی کردن آب استخر و گند زدایی و نیز از جلبگ بستن کف استخر و جداره دیوار های استخر جلوگیری میکند .

از قرص کلر برای استخر بتنی و استخر پیش ساخته اینتکس در اندازه های بزرگ و کوچک میتوانید استفاده کنید .

روش مصرف قرص کلر استخر

برای استفاده قرص کلر به چند نکته توجه کنید : اول اینکه حتما قرص کلر اصلی را خرید کنید و حتما از نمایندگی قرص کلر تهیه نمایید . پس از استفاده از قرص کلر و اضافه کردن به آب استخر اگر کلر به نظر کار آمد نبود و اگر فکر میکنید که قرص کلر مشکل دارد و بی اثر است ، می توانید مقدار کمی قرص را در یک لیوان آب شیرین آزمایش کنید و حل کنید و مقدار کلر را با دستگاه کیت کلر سنج آزمایش کنید .

جریان آب مناسب برای حل  کردن کلر را دارد یا نه و برای مثال اطمینان حاصل کنید که شناور دارای تبادل مناسب و منافذ باز است . هرگز انواع قرص کلر ضد عفونی کننده را با سایر مواد شیمیایی مانند پاک کننده های خانگی مخلوط نکنید زیرا واکنش خطرناکی ممکن است شکل بگیرد . گاز قرص کلر کات کبود دار بسیار خطرناک میباشد و در زمان باز کردن بسته بندی کلر و حل نمودن آن در آب احتیاط  کامل شود تا گاز کلر از طریق حلق و بینی استشمام نشود .

در صورت تماس کلر خشک و یا پودر با چشم ، سریعا با آب فراوان بشوید و به پزشک مراجعه کنید . اطمینان حاصل کنید کلر استفاده نشده در معرض رطوبت نباشد و در مکان خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری شود . تماس با مواد قابل احتراق ممکن است باعث آتش سوزی شود . بعد از استفاده کلر و جا به جایی بسته بندی دست ها را با آب بشویید . دور از دسترس کودکان قرار گیرد چرا که خوردن کلر بسیار خطرناک است . وجود کلر در آب برای آبزیان مضر میباشد و اثرات جانبی زیادی غیر از مرگ نیز بر آنها دارد .

قرص کلر

 بهترین نوع قرص کلر کدام است ؟

بهترین قرص کلر استخر دارای مشخصاتی است که به آن میپردازیم . قرص کلر درجه یک قرصی است که تا آخرین گرم آرام آرام در زمان بیشتری حدود ۳ الی ۵ روز در آب حل شود و از طرفی به صورت کامل در آب حل شود و باقیمانده ای نداشته باشد .

بهتر است قرص کلر حاوی آنزیم یا سولفات مس یا همان کات کبود باشد تا از رشد جلبکهای ریز میکروسکوپی که سبب سبز شدن رنگ آب استخر و نیز لیز شدن کف و دیواره های استخر میشوند جلوگیری شود .

قرص های کلر در استخرهای شنا استفاده می شود تا از ویروس ها ، پروتوزو ها و باکتری ها خلاص شویم . آنها یک ماده شیمیایی مفید برای حفظ آب استخر هستند، زیرا به شما کمک می کند که استخر شنا را تمیز نگه دارید و برای مدت طولانی آن را ضد عفونی کنید . کلر یا ایزو سیانات متداول ترین ماده ضد عفونی کننده آب است که تمامی کسانی که استخر دارند چه شخصی و چه عمومی از این ماده استفاده میکنند . قرص کلر را حتما از نمایندگی قرص کلر خرید کنید .

خریداران گرامی توجه داشته باشند که افرادی سود جو برای فروش قرص کلر تقلبی اقدام به توزیع و پخش میکنند که در واقع پودر کلر بی کیفیت و یا حتی تاریخ مصرف گذشته را به دستگاه پرس کرده و به جای قرص کلر عرضه میکنند . توجه داشته باشید که مشخصه این قرص ها این است که وقتی در آب استخر قرار میگیرد بلافاصله همانند خمیر شده و از هم میپاشد . قرص درجه یک حداقل ۳ تا ۵ روز برای حل شدن نیاز به زمان دارد . قرص کلر خوب و اصلی تا گرم آخر در آب حل میشود و با حل شدن در آب کاملا آب استخر را شفاف و در عین حال کاملا ضد عفونی میکند .

برای خرید قرص کلر کت کبود دار و قیمت قرص کلر اصلی با شماره های 02144381149 و 02144381150 و 09128383850 تماس بگیرد .

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.