۰ نفر

تسلیت کوچی در پی سانحه تصادف اتوبوس مسافربری و تانکر سوخت

۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷
کد خبر: 301960
تسلیت کوچی در پی سانحه تصادف اتوبوس مسافربری و تانکر سوخت

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پیامی مصدومیت و از دست دادن تعدادی از هموطنان در برخورد اخیر نفتکش و اتوبوس مسافربری در در محور کاشان - نطنز را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مصدومیت و از دست دادن تعدادی از هموطنان در برخورد اخیر نفتکش و اتوبوس مسافربری در در محور کاشان - نطنز مایه تأسف و تألم گردید.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تکرار سوانح مشابه برای اتوبوس های حامل سربازان شریف، دانش آموزان عزیز هرمزگانی، زائران کشورهای همسایه و مسافرین در محورهای چالوس، قم و سنندج مطالبه به حق جامعه و افکار عمومی و ضرورت پاسخگویی دست اندرکاران را پررنگ نموده است و بایستی نحوه کنترل صلاحیت های رانندگی و فنی خودرویی، استانداردهای ناوگان، کنترلهای جاده ای، تعریف و اعمال محدودیت های عبور و مرور بالاخص برای محموله های خطرناک و امداد و نجات مورد بررسی دقیق قرارگیرد.

رضایی کوچی در پایان تصریح کرد: بر این اساس کمیسیون عمران درهفته آتی به موضوع ورود و نتایج بررسی را به نظر ملت شریف و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهد رساند.

محمدرضا رضایی

رئیس کمیسیون عمران