۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه‌ های نوساز شمال تهران چند؟

۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۴
کد خبر: 536557
خانه‌ های نوساز شمال تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای نوسازی که طی یک ماه اخیر در شمال تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ منطقه یک، یکی از مناطق تهران در شمال این شهر است که متوسط قیمت مسکن در آن بسیار بالاست و تقریبا گران‌ترین خانه‌های تهران در این منطقه معامله می‌شود؛ محله‌هایی چون ولنجک، زعفرانیه، فرمانیه، اقدسیه، محمودیه و... از مهم‌ترین محله‌های این منطقه شهرداری محسوب می‌شود که همه آن‌ها به قیمت بالای مسکن شهرت دارد.

در ادامه این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت برخی از واحدهای نوسازی که طی یک ماه اخیر در منطقه یک شهرداری تهران معامله شده است، بپردازیم. لازم به ذکر است که قیمت‌ها براساس معاملات ثبت‌شده در سامانه اطلاعات بازار املاک بوده و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت است.

خانه نوساز در شمال تهران

یکی از نکاتی که در مورد واحدهای نوساز شمال تهران وجود دارد این است که این واحدها طی این یک ماه با قیمتی بالای 100میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است. برای مثال یک دستگاه آپارتمان 108متری و نوساز در ولنجک متری 108میلیون و 822هزار تومان و واحدی 180متری در محمودیه متری 110میلیون تومان معامله شد.

الهیه یکی از گران‌ترین محله‌های تهران است که غالبا آن را به گرانی و لوکس بودن آپارتمان‌هایش می‌شناسند. واحدی 218متری در این محله متری 156میلیون تومان به فروش رسید. همچنین سرمایه مورد نیاز برای خرید یک خانه 120متری در فرمانیه 11میلیارد تومان بوده است.

نیاوران یکی دیگر از محله‌های معروف و گران قیمت تهران است که خانه‌ای 220متری در آن متری 109میلیون تومان به فروش رفت. همچنین قیمت مسکن جهت خرید واحدی 356متری در این محله 42میلیارد و 186میلیون تومان بوده است.

یک دستگاه آپارتمان 1164متری در اقدسیه متری 112میلیون و 578هزار تومان و واحدی 220متری در همین محله متری 115میلیون تومان به فروش رسید.