۰ نفر

آتش سوزی در انبار یک رستوران در میدان راه آهن

۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۱۵
کد خبر: 159653
آتش سوزی در انبار یک رستوران در میدان راه آهن

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در انبار یک رستوران در میدان راه‌آهن خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

سید جلال ملکی، درباره جزییات این حادثه آتش سوزی گفت: ساعت ۱۰:۳۴ صبح امروز یک مورد حادثه حریق به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ۳ ایستگاه را به همراه تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در میدان راه آهن، ابتدای خیابان ولیعصر اعزام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، ملکی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد حریق در انبار متعلق به یک رستوران رخ داده و شعله‌های آتش تمام فضای ۲۵۰ متر مربعی این رستوران را در برگرفته است و شعله های آتش در حال سرایت به مغازه های مجاور است.

ملکی گفت: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، عملیات خود برای اطفای حریق را از چند جهت آغاز کرده و دقایقی بعد از توسعه و سرایت آن به اماکن مجاور جلوگیری کردند.

ملکی از تخریب سقف این گاراژ به دلیل شدت حریق خبر داد و افزود: داخل گاراژ مملو از مواد غذایی بود که کاملا سوخته و در آتش از بین رفت.

وی با اشاره به اطفای کامل حریق از سوی آتش‌نشانان، اظهارکرد:‌ این حادثه مورد مصدوم نداشت و رقم دقیق خسارت آن و همچنین علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام اینکه در حال حاضر آتش سوزی به طور کامل مهار شده است و خطری وجود ندارد گفت: هم اکنون همکارانم برای لکه گیری در محل حادثه حاضر هستند و بعد از ایمن سازی محل حادثه را به عوامل  انتظامی تحویل  خواهند داد.