۰ نفر

آغاز فعالیت نماینده رسمی آنتی ویروس اف سکیور در ایران

۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰
کد خبر: 139673
آغاز فعالیت نماینده رسمی آنتی ویروس اف سکیور در ایران

آنتی ویروس اف سکیور فروش و پشتیبانی خود را در ایران بعد از امضای قراردادی با شرکت سایسک به صورت رسمی آغاز کرد. طبق گزارش نماینده اف سکیور در ایران، آنتی ویروس خانگی و آنتی ویروس تحت شبکه اف سکیور بصورت مستقیم از کشور تولید کننده یعنی فنلاند پشتیبانی و حمایت میشود. همچنین سایسک و نماینده‌های سایسک نیز پشتیبانی محصولات اف سکیور را در ایران انجام می‌دهند.

اف سکیور

امید می‌رود که با ورود این کمپانی معتبر امنیت سایبری و سایر کمپانی های امنیتی دیگر به ایران موجب شود تا بازار محصولات امنیت آنلاین از این انزوا خارج شده و شاهد پیشرفت و توسعه امنیت ملی و فضای امن مجازی به خصوص در بحث آنتی ویروس اورجینال باشیم. اخیرا بسیار دیده می‌شود که لایسنس برندهایی که در ایران نمایندگی رسمی ندارند بصورت قفل شکسته و با قیمت ها و تخفیف های نا متعارف در بازار بفروش می‌رسد و متاسفانه مرجعی نیز نظارتی بر این قسمت از بازار نمی‌کند.

به گزارش سایسک به استناد لابراتورهای شرکت‌های بزرگ آنتی ویروس، ایران یکی از سه کشور اول تحت تاثیر حملات سایبری در دنیا می‌باشد. به گفتۀ مدیر فنی این شرکت یکی از دلایل این آسیب پذیری، نبود امنیت مناسب در کامپیوترهای خانگی و در راستای آن نفوذ به شبکه های سازمانی و امنیتی ایران می‌باشد.

اف سکیور که فعالیت خود را از سال 1988 شروع کرده است را میتوان یکی از اولین بازیگرهای حوزه امنیت سایبری دانست و کارهای زیربنایی این کمپانی همیشه مورد توجه شرکتهایی که نیاز به امنیت بالا دارند بوده است. این کمپانی توانسته است در سالهای اخیر نیز بهترین عملکرد را از لحاظ برقراری امنیت سازمانی، در آنتی ویروس های تحت شبکه در بین تمام رقبای خود داشته باشد. 

اف سکیور با وارد کردن نام ایران به عنوان کشورهایی که به آن پشتیبانی مستقیم می‌دهد نه تنها کمک شایانی به حمایت و احترام به مشتری ایرانی می‌کند بلکه دست جاسوسان آنلاین کشورهای دیگر را نیز می‌تواند از منابع اطلاعاتی ایران کوتاه نماید زیرا به گفتۀ ادوارد اسنودن اف سکیور یکی از معدود آنتی ویروس هایی است که هیچگونه ارتباطی با هیچ دولتی برای جاسوسی از اطلاعات دولت‌های دیگر ندارد. این نیز دلیلی است که چرا اف سکیور در کشورهای اروپایی و کشورهایی که خود تکنولوژی آنتی ویروس ندارند به عنوان پرکاربردترین آنتی ویروس می‌باشد.

محصولات این کمپانی توسط نماینده رسمی آنتی ویروس اف سکیور در ایران ارائه می شود و همچنین محصولات خانگی این شرکت نیز در فروشگاه آنلاین آنتی ویروس سایسک و دیگر نمایندگان فروش آنلاین آن قابل خرید می‌باشد.

اف سکیور همچنین یکی از پیشروترین کمپانی‌ها در زمینه اینترنت اشیا یا IoT و همچنین ارائه دهندۀ راهکار ترکیب هوش انسان و هوش مصنوعی در حوزه امنیت است. محصولات جدید F-Secure به نامهای Sense, Radar و  Rapid که هنوز تنها در کشورهای اسکاندیناوی و نوردیک عرضه می‌شود از نمونه کارهای جدید این کمپانی می‌باشند. این محصولات قرار است به زودی به دیگر بازارهای بین المللی از قبیل ایران نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید آنتی ویروس اف سکیور با "سایسِک"نمایندۀ آنتی ویروس اف سکیور در ایران در ارتباط باشید.

وب سایت: www.cysec-co.com

فروشگاه آنلاین: www.cysec.ir