۰ نفر

خرید یک جفت لاستیک دنا چقدر آب می خورد؟

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲:۰۰
کد خبر: 837943
خرید یک جفت لاستیک دنا چقدر آب می خورد؟

خودرو دنا در واقع نسخه فیس‌لیفت شده و تکامل‌یافته از سمند با طراحی ظاهری جذاب‌تر، کابین شکیل‌تر و آپشن‌های بیشتر است که در بازار خودرو طرفداران زیادی دارد. استفاده از لاستیک مناسب برای این خودرو بسیار حائز اهمیت بوده، چرا که عملکرد و امنیت خودرو به آن وابسته است. لاستیک‌های مناسب باید دارای ویژگی‌هایی نظیر، عمر طولانی، عملکرد خوب در شرایط آب و هوایی مختلف و راندمان بالا باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کاماپرس، در این گزارش ۵ لاستیک مناسب برای خودرو دنا را معرفی می‌کند.

لاستیک فاررود ۲۰۲۳ FRD۱۶ (۱۸۵/۶۵/۱۵)

یک جفت از این لاستیک فاررود چینی با قیمت ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. با توجه به اندازه ۱۸۵/۶۵/۱۵، این لاستیک معمولاً در خودروهای کوچک و متوسط که برای مصرف روزانه و در شرایط جاده‌های آسفالتی طراحی شده‌اند، مناسب است.‌

لاستیک فاررود ۲۰۲۳ FRD۱۶(۱۹۵/۶۰/۱۵)

این لاستیک فاررود که هر جفت با قیمت ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود ‌برای خودروهای سواری طراحی شده و با تکیه بر فناوری‌های نوین، عملکرد برجسته‌ای را در شرایط مختلف جاده‌ای ارائه می‌دهد. اندازه این لاستیک چینی ۱۹۵/۶۰/۱۵است.

لاستیک رودکس ۲۰۲۳ H۱۲

لاستیک رودکس ۲۰۲۳ H۱۲ از لاستیک‌هایی است که در خودرو دنا کاربرد دارد. قیمت یک جفت از این لاستیک ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. این لاستیک در کشور چین تولید شده و اندازه آن ۱۹۸/۶۰/۱۵ است. ساختار مقاوم در برابر سایش و آسیب‌های جاده و عمر مفید طولانی‌ از ویژگی‌های این لاستیک محسوب می‌شود.

آپولو ALNAC ۴G

لاستیک آپولو ALNAC ۴G یکی از لاستیک‌های مناسب برای خودرو دنا است که قیمت مناسبی دارد. اندازه این لاستیک ۱۹۵/۶۰/۱۵ است. قیمت یک جفت این لاستیک ۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بوده و تولید هند است.

آپولو ۲۰۲۲ ALNAC ۴G

قیمت لاستیک آپولو ۲۰۲۲ ALNAC ۴G که برای دنا کاربرد داشته و قیمت به نسبت مناسبی دارد در بازار ۲ میلیون تومان است. این لاستیک تولید هند بوده و در اندازه ۲۰۵/۶۰/۱۵ به بازار عرضه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha