۰ نفر

ادعای جدید اسرائیل علیه حماس؛ حمله به رفح تشدید می‌شود

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۸
کد خبر: 842309
ادعای جدید اسرائیل علیه حماس؛ حمله به رفح تشدید می‌شود

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حمله ارتش این رژیم به رفح افزایش خواهد یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، گالانت در سخنانی که به نظر می‌رسد پاسخی به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا باشد، ادعا کرد که حماس امکان تجدید قوا ندارد.

در شرایطی که مخالفت لفظی غرب با حمله اسرائیل به رفح همزمان با تداوم حمایت‌های تسلیحاتی از این رژیم ادامه دارد، گالانت گفت که حمله به رفح افزایش خواهد یافت و نظامیان بیشتری مستقر خواهند شد.

به رغم تاکید رسانه‌های اسرائیلی بر بی نتیجه بودن جنگ غزه و دست نیافتنی بودن نابودی حماس، وزیر جنگ مدعی شد که «ما تونل‌های تروریستی را نابود کرده‌ایم و با تشدید عملیات، تعداد بیشتری را تخریب خواهیم کرد».

گالانت در سخنانی که به نظر می‌رسد پاسخی به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن باشد، ادعا کرد که اسرائیل در حال از بین بردن حماس است.

بلینکن یکشنبه در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس هشدار داد که ورود به رفح، مشکل جلوگیری از بازگشت حماس به قدرت در غزه را حل نخواهد کرد. او همچنین گفت که حمله تمام‌عیار اسرائیل به رفح باعث حذف حماس نخواهد شد.

وزیر جنگ صهیونیست‌ها، اما ادعا کرد که حماس نمی‌تواند تجدیدقوا کند چرا که «نیروهای ذخیره ندارد، نمی‌تواند تسلیحات تولید کند، تدارکات یا توانایی درمان مجروحان خود را ندارد و این یعنی که ما در حال نابودی آن هستیم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha