۰ نفر

سیل جاده مشهد-میامی را مسدود کرد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبر: 842284
سیل جاده مشهد-میامی را مسدود کرد

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده مشهد-میامی در محدوده پل "قازقان" به دلیل بالا آمدن سطح آب، گل ولای و نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده مشهد-میامی در محدوده پل "قازقان" به دلیل بالا آمدن سطح آب، گل ولای و نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.

یوسف بنی‌اسدی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون تداوم بارش باران جاده های کلات، قوچان و درگز را لغزنده کرده است.

و گفت: جاده اصلی و ترانزیتی مشهد - سرخس که شب گذشته به دلیل وقوع سیلاب در محدوده "تنگلشور" مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از روز سه‌شنبه سامانه بارشی پرقدرتی در استان فعال شد، این سامانه تا اوایل هفته آینده بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه، بارش تگرگ توام با وزش باد شدید و آبگرفتگی، رواناب و سیلاب را در پی دارد.

هواشناسی خراسان رضوی همچنین نسبت به بارش تگرگ، کاهش نسبی دما و امکان اختلال در سیستم حمل و نقل استان در این فاصله زمانی هشدار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha