۰ نفر

آیفون مقرون به صرفه به بازار می آید

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶
کد خبر: 842509
آیفون مقرون به صرفه به بازار می آید

اکنون که اپل از آیفون مینی فاصله گرفته است، آیفون SE نقش مهمی را به عنوان آیفون قابل حمل تر و مقرون به صرفه تر در خط تولید اپل ایفا می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، سپتامبر (شهریور) مترادف با فصل آیفون شده است، یعنی زمانی که معمولا گوشی های جدیدی مانند آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو در کانون توجه قرار می گیرند. اما مدل ارزان‌تر و کوچک‌تر اپل، یعنی آیفون SE را فراموش نکنید که در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ تولید شدند.

به گزارش سی نت، به نظر می رسد که این نوع اقتصادی آیفون قرار است به بازار بیاید. شایعات و گزارش‌ها در مورد اینکه آیا اپل آیفون SE ۴ را عرضه می‌کند یا نه، متناقض است و برخی پیش‌بینی‌های تحلیل‌گر معروف مینگ-چی کو نشان می‌دهد که این دستگاه ممکن است به کلی از خط تولید آیفون محو شده باشد.

اپل اشاره ای نکرده است که آیا قصد دارد مدل های جدید آیفون SE را در آینده عرضه کند، زیرا به ندرت در مورد محصولات آینده صحبت می کند.

اما اکنون که اپل از آیفون مینی فاصله گرفته است، آیفون SE نقش مهمی را به عنوان آیفون قابل حمل تر و مقرون به صرفه تر در خط تولید اپل ایفا می کند.

فضای زیادی برای اپل برای بهبود بیشتر آیفون با ان اندازه وجود دارد. در حالی کارشناسان آیفون SE ۲۰۲۲ را به دلیل قیمت مناسب و دکمه هوم آشنا تحسین کردند، از آن به دلیل نداشتن عکس در حالت شب و طراحی قدیمی انتقاد کردند.

رقبای اندرویدی مانند سامسونگ و گوگل نیز در سال های اخیر گوشی های مقرون به صرفه خود را با قیمت مشابه بهبود بخشیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha