۰ نفر

با نزدیک شدن به زمان برگزاری مراسم تحلیف؛

پارک خودروها در محدوده‌ مجلس ممنوع می شود

۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹
کد خبر: 550780
 پارک خودروها در محدوده‌ مجلس ممنوع می شود

رییس پلیس راهور تهران گفت: از ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه، پلیس راهور تهران بزرگ اقدام به پاکسازی در محدوده‌های اعلامی خواهد کرد و تیم‌های گشتی به همراه جرثقیل در این معابر خودروهای پارک شده را منتقل می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، رییس پلیس راهور تهران تاکید کرد: از سمت جنوب از خیابان امیرکبیر به سمت شمال از خیابان شهید دیالمه، تقاطع سرچشمه، خیابان ملت و تقاطع اکباتان ملت، از سمت شرق نیز از خیابان مجاهدین اسلام از تقاطع خیابان ایران به سمت غرب محدودیت اعمال خواهد شد.
وی ادامه داد: از سمت غرب در خیابان جمهوری از تقاطع سعدی به سمت شرق اعمال محدودیت صورت خواهد گرفت و از سمت شمال از تقاطع فخرآباد اعمال محدودیت خواهد شد.
سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری در روز پنجشنبه در مجلس شورای اسلامی از بسته شدن تمام فرعی‌ها و معابر منتهی به مجلس از ساعت ۲۴ امشب خبر داد.

رییس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: تمام کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی منتهی به خیابان مجاهدین حدفاصل خیابان ایران تا مصطفی خمینی کاملاً مسدود خواهد شد؛ مسیر جایگزین برای تردد در این محدوده خیابان دماوند و انقلاب خواهد بود.

وی از شهروندان درخواست کرد: به دلیل بسته شدن تمام فرعی‌های محدوده اعلامی از ساعت ۲۴ امشب از تردد و پارک خودرو در این معابرجدا خودداری کنند.