۰ نفر

بررسی طرح اخذ عوارض طرح زوج و فرد در شورای شهر

۱ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴
کد خبر: 323591
بررسی طرح اخذ عوارض طرح زوج و فرد در شورای شهر

رئیس شورای شهر تهران از بررسی طرح اخذ عوارض طرح زوج و فرد در شورای شهر تهران خبر داد و گفت: این طرح پس از بررسی و تصویب قابلیت اجرایی پیدا می کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، محسن هاشمی رفسنجانی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص اخذ عوارض برای ورود به طرح زوج و فرد اظهار کرد: این موضوع چندی پیش از سوی مسئولان حوزه حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران مطرح شد و ما پیش از این اطلاعی از این طرح نداشتیم.

وی تصریح کرد: پس از مطرح شدن طرح اشاره شده و واکنش‌ها نسبت به آن قرار بر این شد که طرح در کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران مورد بررسی و کارکاشناسی قرار گیرد و در نهایت تصمیم گیری شود.

هاشمی ادامه داد:  طرح اشاره شده پس از بررسی در کمیسیون مربوط به صحن شورای شهر تهران می‌آید و در نهایت تصمیم گیری می‌شود ضمن اینکه از الان نمی‌توان در خصوص تصویب یا عدم تصویب طرح اظهار نظر کرد.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مدیریت شهری تلاش می کند اقداماتی را در راستای کاهش آلودگی هوای تهران انجام دهد،گفت: در همین زمینه اجرای طرح‌های جدید در دستور کاری قرار دارد که به مرور انجام خواهد شد.

 وی تصریح کرد: یکی از مشکلات جدی تهران آلودگی هوا است که در سال‌های گذشته نیز به آن تاکید شده و امیدواریم با همکاری دولت و سایر بخش‌های اقداماتی در این زمینه انجام شود ضمن اینکه انتظار می‌رود دولت هم در این حوزه به تعهدات خود عمل کند.