۰ نفر

همسرکشی به خاطر صحبت با تلفن

۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۶:۳۲
کد خبر: 553305
همسرکشی به خاطر صحبت با تلفن

مرد جوان که متهم است همسرش را به خاطر اختلاف خانوادگی به قتل رسانده بزودی در شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از دی سال ۹۹ با تماس زنی که مدعی بود خواهر 24 ساله‌اش در خانه به قتل رسیده، آغاز شد. پس از آن مأموران به محل حادثه رفتند و جسد زهره را به پزشکی قانونی منتقل کردند بلافاصله نیز تحقیقات درباره شناسایی عامل جنایت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

خواهر مقتول به مأموران گفت: زهره و شوهرش سهراب ۳ سال قبل با هم ازدواج کردند و یک دختر دو ساله هم دارند. آنها از مدتی قبل باهم اختلاف پیدا کرده بودند تا اینکه چند ساعت قبل مادرم بامن تماس گرفت و گفت زهره و سهراب با هم درگیر شده‌اند و سهراب پس از ترک خانه در خیابان تصادف کرده است. من بلافاصله به خانه خواهرم رفتم هرچه در زدم کسی در را باز نکرد. با کمک همسایه‌ها در را باز کردم و دیدم که زهره در حالی که خون زیادی از او رفته بود وسط آشپزخانه روی زمین افتاده و در کنار او یک هاون و یک کارد خونی هم افتاده که با پلیس تماس گرفتم.

خواهر قربانی در ادامه گفت: چند وقت پیش خواهرم گفت که سهراب اعتیاد دارد و از این موضوع خیلی ناراحت بود؛ می‌گفت که دیگر علاقه‌ای به شوهرش ندارد.

در ادامه تحقیقات مأموران پلیس عصر همان روز متوجه شدند که سهراب در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران بستری شده است که پس از بهبودی نسبی و در نخستین بازجویی به قتل همسرش اعتراف کرد.

در این میان پزشکی قانونی علت مرگ زهره را فشار بر عناصر حیاتی گردن اعلام کرد و در تکمیل این گزارش هم آورده بود که کوفتگی‌های شدید و ضربات جسم سخت (هاون) روی بدن قربانی مشاهده شده است به‌طوری که جمجمه او در اثر ضربات شکسته است.

 مادر مقتول در حالی که از دامادش شکایت داشت به پلیس گفت: هفته قبل دخترم از خانه شوهرش قهر کرد و به خانه ‌ما آمد. او می‌گفت سهراب به حشیش معتاد شده و مدام او را کتک می‌زند. من و همسرم با او و سهراب صحبت کردیم و با وساطت ما؛ دخترم را به خانه شوهرش برگرداندیم. اما هرگز فکر نمی‌کردیم دامادم دست به چنین جنایتی بزند. من و همسرم از او شاکی هستیم و باید قصاص شود.

سهراب ۳۰ ساله نیز در بازجویی‌ها گفت: من همسرم را دوست داشتم اما مدتی بود رفتارهای او تغییر کرده بود و عکس‌های بی‌حجابش را در فضای مجازی منتشر می‌کرد.سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. آخرین بار من و زهره در خانه تنها بودیم. نیمه شب بود که حشیش کشیدم اما متوجه شدم زهره با یکی از دوستانش تلفنی صحبت می‌کند. دوست نداشتم آن وقت شب او با کسی تلفنی حرف بزند. وقتی به او اعتراض کردم گفت به تو ربطی ندارد اگر خیلی غیرت‌ داری مواد نکش بعد هم لیوانی را به سمتم پرتاب کرد. همان موقع کنترل اعصابم را از دست دادم و با چاقو و هاون چند ضربه به سر و صورتش زدم. وقتی روی زمین افتاد، گلویش را فشار دادم. من در آن لحظه دچار جنون شده بودم و کنترلی بر رفتارم نداشتم. وقتی متوجه شدم زنم مرده است از ترس خودزنی کردم و بعد هم به بیمارستان رفتم و گفتم تصادف کرده‌ام.

با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم بزودی محاکمه خواهد شد.