۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پیش‌بینی رشد ۵۰درصدی کالبر از محل درآمدهای خط تولید شیرخشک

۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۰۰
کد خبر: 497323
پیش‌بینی رشد ۵۰درصدی کالبر از محل درآمدهای خط تولید شیرخشک

شرکت لبنیات کالبر در سال ۱۳۷۳ با نام سرمایه‌گذاری نصر گستر اراک کار خود را آغاز کرد. اشن شرکت توانست پس از ده سال خود را وارد لیست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار نمود.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ شرکت کالبر طی این سال‌ها موفق شده است نشان‌های کیفیت متنوعی را کسب کند؛ نشان مدیریت کیفیت (ایزو 9001-2008)، نشان HACCP از شرکت TUV Nord و عنوان واحد نمونه صنایع لبنی استان مرکزی در سال 1390 از طرف اداره نظارت بر موادغذایی استان مرکزی از جمله این افتخارات هستند.

با وجود اینکه این شرکت محصولات خود را در سراسر کشور به فروش می‌رساند، اما همچنان به دنبال بهبود کیفیت محصولات و تنوع بخشی به تولیدات خود است. در همین راستا، این شرکت پس از ۲۰ماه تلاش توانست با سرمایه‌گذاری ۱۸میلیارد تومانی خط تولید شیر خشک کالبر را در دی ماه سال جاری به بهره‌برداری رساند.

این خط تولید ظرفیت تولید یک تن محصول در ساعت را دارد و می‌تواند محصولات شیر خشک، پودر آب پنیر، خامه، MPC و کازئینات را تولید کند.

در پایان این شرکت پیش‌بینی می‌کند از محل درآمدهای این خط تولید بتواند حدود ۵۰درصد درآمدهای خود را افزایش دهد و به ۱۶۵میلیارد تومان در سال درآمدهای خود را ارتقاء دهد.