۰ نفر

ارسال بار به استرالیا

۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶
کد خبر: 377392
ارسال بار به استرالیا

یکی از کوچکترین قاره جهان استرالیا می باشد با وجود این تعریف برای استرالیا که کوچکترین قاره جهان است اما یکی از پیشرفتع ترین کشورهای توسعه یافته در دنیا می باشد .

در سال ۱۹۰۱ استرالیا به یک کشور مستقل تبدیل شد که استقلال خود را از کشور بریتانیا گرفت . ششمین کشور پهناور جهان را استرالیا به خود اختصاص داده است که به دلیل دارا بودن به صحراهای بزرگ و پهناور و به علاوه در این کشور له دلیل آب و هوای آن کانگروهای زیادی زندگی می کنند که به سرزمین کانگوروها مشهور است .

به دلیل پیشرفت استرالیا از هر لحاظ این کشور به یک کشور مهاجر پذیر تبدیل شده است و دولت استرالیا نیز برای مهاجران به این کشور تسهیلات و امکانات زیادی را فراهم آورده است .

از نمونه از این امکانات می توان به موارد ذیل اشاره کرد : موقیعت های شغلی فراوان همانند مراکز صنعتی و پزشکی , امکان تجارت بین المللی , امکان همکاری های رفاهی و تحصیلاتی و …. می توان نام برد .

کشور استرالیا با تمام امکاناتی که برای مهاجرت دارد برای افراد تحصیل کرده مکان مناسبی به برای ادامه ی تحصیل می باشده که از طریق کشور استرالیا از دانشگاه های بزرگ و معتبرانگلیس مدرک تحصیلی دریافت کنند و ادامه تحصیل بدهند . بسیاری از افراد تحصیل کرده کشورمان برای ادامه ی تحصیل به کشور استرالیا مهاجرت می کنند .

برای مسافرت یا ادامه ی تحصیل به استرالیا هر مسافر می تواند در اندازه و مقدار مشخص شده با قانون هوایی بار با خود ببرد . در بین این مسافران یا مهاجرت کنندگان برا ادامه ی تحصیل یا برای زندگی افردی هستند که دوست دارند لوازم شخصی خود را نیز با خود ببرند که در این صورت شرکت هوایی فریت بار بار مسافران را برای ارسال به استرالیا این خدمات مهم را انجام می دهند .

فریت بار به استرالیا با بهترین خدمات

فریت بار به استرالیا برای برای مسافرین محترم در شرکت فریت بار پادمیرا راه برای ارسال بهترین خدمات را برای مشتریان انجام خواهد داد . کسلنی که قصد سفر به استرالیا را دارند باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که برای فریت بار ( ارسال بار به استرالیا ) باید حدود ده روز قبل از پرواز خودشان به استرالیا بار های خود را برای ارسال به شرکت فریت بار پادمیرا راه تحویل دهند تا در استرالیا نیز به موقع بار خود را تحویل بگیرند . در قسمت پایین خدماتی که شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به استرالیا انجام می دهند را توضیح می دهیم :

خدمات ارسال بار , فریت بار به استرالیا

  • بسته بندی لوازم شخصی و یا اثاثیه منزل ( مبلمان , گیتار , پیانو , کیف , چینی , اثاثیه و لوازم شکستنی و …. ) با قوانین و استاندارد های هوایی
  • بار گیری بسته های آماده برای انتقال به فرودگاه
  • انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در مواردی برخی از مسافران می خواهند که امور گمرکی خودشان را انجام دهند که در این صورت کارشناس فریت بار پادمیرا راه را همراهی می کنند .
  • پالت بندی بار متخصان بسته بندی فریت بار پادمیرا راه در صورت صلاح دید و شکننده بودن بار برای اینکه به بار آسیبی نرسد آن را پالت بندی می کنند تا هیچ گونه آسیب به بار مسافران محترم نرسد .
  • دریافت بار نامه برای ارسال بار به استرالیا ( فریت بار به استرالیا )

هزینه ارسال بار به استرالیا , گمرک استرالیا

بیشترین شهرهایی که از کشورمون ایران برای آنجا بار ارسال می شود , ارسال به سیدنی , ارسال به ملبورن , ارسال بار به آدلاید , بریزبین و پرت می باشد . برای ارسال بار به هر یک از شهر های ذکر شده هزینه ی ارسال ( هزینه فریت بار ) متفاوت می باشد که مسافران عزیز باید به این نکته نیز توجه کنند برای اطلاع بیشتر در این باره می توانید با مشاورین پادمیرا راه تماس بگیرید . از این جهت هزینه ارسال برای شهرهای استرالیا متفاوت است که دور و نزدیکی و مسافت هر شهر را در نظر می گیرند . در میان این شهرها دو شهر سیدنی و ملبورن تقریبا هزینه ای یکسان دارند .

فریت بار به استرالیا و نظارت گمرک استرالیا به بار مسافری

برای فریت بار به استرالیا و یا هر کشوری دیگر باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که بار نباید هیچ گونه آلودگی داشته باشد . مواردی مانند :

باری که با بسته دبندی چرمی است باید سم زدایی بشود . گمرک استرالیا برای در امان بودن از ورود هرگونه آلودیگی تدابیری اندیشیده است که برای این کار مکانی به عنوان قرنطینه در نظر گرفته است که در صورت مشاهده هر نوع بار مشکوک به آلودگی آنها را در آنجا برای بررسی می فرستند .

باید به این نکته نیز توجه کنیم که گمرک استرالیا بسته بندی های که با کارتن مخصوص فریت بار ( ارسال بار ) انجام شده است را به هیچ وجه هیچ گونه ایرادی نمی گیرند بنابرین مسافران محترم برای ارسال بار به استرالیا در ارسال بار و روش بسته بندی آن باید دقت زیادی شود .

در ارسال بار هوایی بارهایی که مربوط به لوازم شخصی و لوازم منزل باشند مانند : ظروف شکستنی , البسه , ظروف و لوازم آشپزخانه , کیف و کفش , و …. نیاز به پرداخت مالیات نمی باشند و از مالیات معاف هستند و فقط هزینه حمل بار داخل فرودگاه دریافت میشود .