x
۲۴ / خرداد / ۱۴۰۳ ۱۶:۳۹

ساکنان تبریز بخوانند

ساکنان تبریز بخوانند

شهردار تبریز از پیشرفت ۹۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح «شهید مالک رحمتی» خبر داد و گفت: پس از اجرای آسفالت ریزی، تردد خودروها از این مسیر آغاز می‌شود.

کد خبر: ۸۴۷۴۹۵
آرین موتور

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صداوسیما، یعقوب هوشیار امروز در بازدید از روند اجرای این تقاطع غیرهمسطح که از آن با عنوان عریض‌ترین پل پیش ساخته کشور یاد می‌شود اظهار کرد: عملیات احداث این پروژه از شهریور ۱۴۰۲ آغاز شد و با بهره گیری از توان فنی و مهندسی نیروهای شهرداری در مدت ۹ ماه به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده است.

وی با اشاره به ضرورت توانمندسازی مجموعه شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: پنج تقاطع غیرهمسطح با تکیه بر توان فنی شهرداری تبریز در حال اجرا است که قطعات سگمنتال آن توسط شهرداری و شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان تولید می‌شود.

شهردار تبریز ادامه داد: از پنج تقاطع غیرهمسطح در حال احداث، پل شهدای قراملک، شهید مالک رحمتی و حیدرآباد در مناطق محروم شهر اجرا می‌شوند که علاوه بر کاهش ترافیک در این مناطق رضایت مندی شهروندان را نیز در پی خواهند داشت. تقاطع غیرهمسطح مالک رحمتی با طول ۵۷۰ متر و عرض ۱۶ متر و با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه در حال احداث است.

ارسال نظرات