x
۲۴ / خرداد / ۱۴۰۳ ۱۳:۱۹

هر رای نشان‌دهنده اقتدار کشور است

هر رای نشان‌دهنده اقتدار کشور است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: انتخابات حق مردم است و حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تیری بر چشمان دشمنان است.

کد خبر: ۸۴۷۴۶۰
آرین موتور

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار جهانبخش کرمی امروز (پنج‌شنبه ۲۴ خردادماه) در همایش مدافعان امنیت غذایی با اشاره به اینکه نظام و کشور متعلق به مردم است که همواره در صحنه‌های حیاتی حضور داشتند، اظهار کرد: مردم ما همیشه امتحان خود را پس دادند و این بار هم حضور خود برای انتخابات اقتدار ملی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه بایستی ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در طول این سه سال فعالیت‌ها و مجاهدت‌های راهبردی داشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز کار جهادی برای همه یک تکلیف است، اضافه کرد: بحث اقتصاد مقاومتی و جهش تولید همواره مدنظر و مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و کشاورزی پایه‌های مستحکم کشوری است.

او با بیان اینکه تولید تنها در بخش صنعت نیست و حوزه کشاورزی نقش بنیادین در تحکیم پایه‌های نظام دارد، بیان کرد: تولیدکنندگان و فعالان عرصه کشاورزی در برابر تحریم‌ها ایستادگی کردند و امروز شاهد آن هستیم که در تامین محصولات استراتژیک مشکلی نداریم.

کرمی تصریح کرد: بسیج در همه صحنه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، دفاعی و ... تا امروز حضور چشمگیر داشته که نشان می‌دهد این خط همان خط امام راحل است.

ارسال نظرات