۰ نفر

تولید X۵۵ پرو مدیران خودرو ادامه خواهد داشت

۲ خرداد ۱۴۰۳، ۳:۳۰
کد خبر: 843363
تولید X۵۵ پرو مدیران خودرو ادامه خواهد داشت

مدیران خودرو اعلام کرد که با وجود نقص فنی اخیر، تولید ام وی ام X۵۵ پرو ادامه دارد. این شرکت حتی وعده عرضه نسخه جدید ایکس ۵۵ پرو را داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزیاتو، اوایل اردیبهشت ماه، انتشار ویدیویی از تصادف ام وی ام ایکس ۵۵ پرو مدیران خودرو در جاده قم به اصفهان حواشی زیادی را به‌دنبال داشت. نقص اکسل عقب ام وی ام ایکس ۵۵ پرو که باعث شکستن ناگهانی آن می‌شد دلیل این حادثه عنوان شد و حتی جزئیاتی درباره دلیل شکستن اکسل عقب خودروهای چری در دسترس قرار گرفت. در تلاش برای جلوگیری از حوادث احتمالی در آینده، مدیران خودرو اولین فراخوان سراسری خودرو در ایران را صادر کرد تا این‌که توقف شماره گذاری ام وی ام ایکس ۵۵ پرو وضعیت را پیچیده‌تر کرد. با وجود این، اخبار خودرو حاکی از این است که تولید این کراس اوور مونتاژی ادامه پیدا خواهد کرد.

ادامه تولید ام وی ام X۵۵ پرو

تولید X۵۵ پرو مدیران خودرو ادامه خواهد داشت

مسئولان مدیران خودرو در کنفرانسی مطبوعاتی درباره نقص فنی اخیر MVM X۵۵ Pro شفاف‌سازی کردند. جک لی به‌عنوان مدیرعامل این شرکت بابت حادثه اخیر، عذرخواهی به جا آورد و از تعهد این شرکت به عرضه محصولات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان گفت. او همچنین به اقدام فوری مدیران خودرو بعد از اطلاع پیدا کردن از حادثه جاده قم به اصفهان اشاره کرد.
احمد معروف خانی، مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو هم رسماً اعلام کرد که تولید ام وی ام X۵۵ پرو ادامه پیدا می‌کند و حتی در آینده نزدیک، نسخه‌ای جدید از این کراس اوور با ارتقای فنی و کیفی در بازار عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد او به نسخه فیس لیفت تیگو ۴ اشاره دارد که در حاشیه نمایشگاه خودرو پکن به نمایش گذاشته شد و انتظار می‌رود به‌عنوان ام وی ام ایکس ۵۵ پرو جدید روانه بازار ایران شود.

در واقع معروف خانی اظهار داشت که ایکس ۵۵ در سطح بالایی از لحاظ ایمنی و کیفیت قرار دارد و نقص اخیر آن هم از قطعات تولیدی یکی از تامین‌کنندگان نشات می‌گیرد. او می‌گوید در حال حاضر ۲۱۵۹ دستگاه از مجموع بیش از ۳۰ هزار دستگاه فروخته شده از این خودرو ممکن است چنین نقصی داشته باشند.

به‌گفته مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو، ایکس ۵۵ پرو حتی کمترین نرخ خرابی بین محصولات ایران خودرو را به نام خود ثبت کرده است. او همچنین خاطرنشان کرد که کسب بالاترین امتیاز در تست‌های ایمنی موسسه چینی CNCAP و دریافت عنوان یکی از بهترین کراس اوورهای چینی از سوی مرجع معتبر J.D. Power هم بر کیفیت این خودرو صحه می‌گذارند.

بنا به توضیحات معروف خانی، دارندگان ام وی ام ایکس ۵۵ پرو می‌توانند از ۱۶ اردیبهشت تا ۸ خرداد به ۱۵۷ نمایندگی مدیران خودرو در اقصی نقاط کشور مراجعه کنند تا خودرویشان بررسی و در صورت نیاز، به‌صورت کاملاً تعویض رایگان اکسل صورت بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha