۰ نفر

کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در سیستان

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹
کد خبر: 838277
کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در سیستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۱ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر متخلف در شهرستان نیکشهر خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های لازم قضایی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف گردید و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha