۰ نفر

جاده هراز یک‌طرفه می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۲۰
کد خبر: 835455
جاده هراز یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از اعمال محدودیت تردد کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ امروز تا ۲۵ فروردین ماه در محور هراز خبر داد و گفت: در صورت افزایش حجم سنگین بار ترافیکی محور هراز با هماهنگی پلیس راهور به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ ایرج کهریزی در پردیس، با اشاره به آغاز سفرهای پایان هفته در آستانه عید سعید فطر، اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم تردد و ترافیک در محور هراز تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و مواد فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲ بامداد روز بیست و پنجم فروردین ماه ممنوع است و رانندگان می‌توانند از مسیر جایگزین محور فیروزکوه تردد کنند.

وی افزود: با توجه به افزایش ترافیک در صورت حجم سنگین بار ترافیکی محور هراز از جنوب به شمال و بلعکس با هماهنگی پلیس راهور استان مازندران به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان، تصریح کرد: تردد در تمام محورهای هراز، فیروزکوه روان و در محور امام رضا (ع) گره ترافیکی مشاهده نمی‌شود، لذا رانندگان در محور امام رضا (ع) با توجه به افزایش تردد وسایل نقلیه مسافربری و عمومی قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کنند.

کهریزی یادآور شد: رانندگان در طول مسیر سفر خود فاصله طولی از خودرو جلویی خود را حفظ کنند و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همکاران پلیس‌راه در تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران به صورت محسوس و نامحسوس حضور داشته تا در جهت برقراری ترافیکی ایمن، روان و بدون حادثه برای شهروندان نقش موثری داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha