۰ نفر

نصرالله: شهدای حمله اسرائیل به دمشق برای ما ارزش تاریخی دارند

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۵۵
کد خبر: 834449
نصرالله: شهدای حمله اسرائیل به دمشق برای ما ارزش تاریخی دارند

دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرداران و مستشاران ایرانی در تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدای تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به دمشق برای ما ارزش تاریخی دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی تحت عنوان «طوفان الاحرار» که این جنبش به مناسبت روز جهانی قدس برگزار کرد، به سخنرانی پرداخت.

دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرداران و مستشاران ایرانی در تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدای تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به دمشق برای ما ارزش تاریخی دارند. شهادت این عزیزان برای ما مساله‌ای بزرگ است به‌ویژه اینکه سردار زاهدی طی سالیان طولانی فضل و لطف زیادی برای مقاومت لبنان داشت. این حادثه یک حادثه مهم و اساسی است که پس و پیش دارد.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه در روز قدس بر مواضع و مقاومت و اهداف بزرگ خود تاکید می‌کنیم، خاطرنشان کرد: مجوزی که مراجع دین برای صرف کردن بخشی از حقوق شرعی برای مقاومت فلسطین دادند بر عمق موضع دینی و اخلاقی آن‌ها تاکید دارد. اعلان قاطع امام خمینی(ره) مبنی بر ایستادگی در کنار ملت فلسطین یکی از مهم‌ترین دلایل جنگ‌ها با ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha