۰ نفر

تصادف هولناک تیبا با تریلی؛ یک نفر کشته شد

۴ اسفند ۱۴۰۲، ۳:۵۳
کد خبر: 826370
تصادف هولناک تیبا با تریلی؛ یک نفر کشته شد

برخورد شدید خودرو سواری تیبا با تریلی در جاده سبزوار - بردسکن منجر به مرگ راننده این خودرو سواری شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، روابط عمومی سازمان آتش نشانی سبزوار نیمه شب جمعه گزارش داد: این رخداد دقایقی پیش به وقوع پیوست که نجاتگران آتش نشانی سبزوار از ایستگاه های یک و ۲ به محل اعزام شدند.

بنا به گزارش این مرکز، آتش نشانان با ایمن سازی جاده، فوتی حادثه را با استفاده از ابزار تخصصی نجات از داخل کابین خودرو خارج کردند.

جاده ترانزیتی "سبزوار- ششتمد- بردسکن" به علت عرض کم، پیچ و خم زیاد و آسفالت فرسوده و نامناسب به «جاده مرگ» معروف شده است و هر از چند گاه وقوع یک رخداد مرگبار در آن، داغ حوادث دلخراش پیشین را تازه می‌کند.

به گزارش ایرنا، این جاده یکی از مسیرهای ارتباطی غرب خراسان رضوی است که دوطرفه بودن، وجود پیچ‌های خطرناک در کنار حجم بالای ترافیک، سهم بالایی از تصادفات مرگبار جاده ای را نصیب این محور کرده است که در ماههای اخیر تنها ۲ فقره حادثه رانندگی در این مسیر جان ۹ نفر از هموطنان را گرفته است.

این شاهراه ارتباطی علاوه بر اتصال استان‌های جنوبی و شرقی به شمال کشور، به سبب رفت و آمد تریلی ها و تبادل کالا از کشورهای آسیانه میانه به بنادر جنوبی یک مسیر ترانزیتی و اقتصادی نیز محسوب می شود.

بر مبنای آمار پلیس راه و راهداری به طور میانگین روزانه چهار هزار خودرو سواری، ۷۰۰ دستگاه تریلی و ۷۵ دستگاه اتوبوس از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به مقصد استان‌های شمالی و دیگر مناطق کشور از این مسیر رفت و آمد می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha