۰ نفر

امام جمعه نهاوند: حضور در جشن ۲۲ بهمن وظیفه ملی است

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۰:۳۹
کد خبر: 824249
امام جمعه نهاوند: حضور در جشن ۲۲ بهمن وظیفه ملی است

امام جمعه نهاوند گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور مردم به حماسه تبدیل می‌شود، شرکت در راهپیمایی حق و وظیفه ما است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با دعوت از آحاد مردم شهرستان نهاوند برای شرکت در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن گفت: امروز شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین است، مردم ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ثابت می‌کنند که دشمنی استکبار علیه مردم ایران راه به جایی نمی‌برد.

وی گفت: هم تشخیص امام (ره) و هم مقام معظم رهبری این بود که اگر این انقلاب پیروز شد و علی رغم این همه دشمنی‌ها ادامه یافت، همه ی آن به برکت حضور مردم و حمایت مردم است.

وی گفت: بنابراین اگر کسانی که به استقلال ایران، عزت وعزمت این انقلاب حتی منتظر امام زمان هستند باید در این عرصه‌ها حضور پیدا کنند و حضور آنها ضامن پیروزی انقلاب در آینده است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام ص می‌فرمایند: افضل اعمال امت انتظار فرج است افزود: کسانی که در منزل نشستند ومی گویند عجل علی ظهورک مسلماً منطقی نیست انتظار امام زمان، عمل است و عمل همان است که در عرصه‌های حمایت از انقلاب واسلام شرکت کنند وبا دشمنان مبارزه کنیم تا خداوند زمینه ظهور را فراهم کند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران باعث شد تا امروز ایران به بالاترین مدارج علمی دست پیدا کند و در بسیاری از حوزه‌ها از جمله پزشکی، فن‌آوری هسته‌ای، هوا فضا، صنعت موشکی و نانو حرف اول را بزند و با وجود تمامی خباثت‌ها و تحریم‌های دشمنان، مسیر پیشرفت و توسعه را با سرعت طی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha