۳ نفر

در گفت وگو با اقتصاد آنلاین مطرح شد؛

نقش موثر دانش بنیان‌ها در توسعه استان سیستان و بلوچستان

۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹
کد خبر: 823681
نقش موثر دانش بنیان‌ها در توسعه استان سیستان و بلوچستان

نباید دنبال خام فروشی باشیم و باید به سرعت فعالیت شرکت‌های دانش بنیان توسعه دهیم و تلاش کنیم در آینده با افزایش بهره‌وری از میزان باطله‌ها  در فعالیت‌های معدنی کاسته شود.

اقتصادآنلاین _ باران شاکری: محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین در خصوص تاثیرگذاری نمایشگاه معدن و صنایع معدنی زاهدان در پیشرفت استان گفت: وقتی مجموعه‌ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند باعث می‌شود، کارها مبنای علمی بیشتری بگیرد. اصولا حوزه اندیشه‌ورزی باعث افزایش کارایی فعالیت‌ها می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: ما در حال فراهم کردن شرایط هستیم تا بتوان موانع موجود را برطرف و در جهت رفاه و آسایش مردم از آن استفاده کرد.

وی تاکید کرد: نباید دنبال خام فروشی باشیم و باید به سرعت فعالیت شرکت‌های دانش بنیان توسعه دهیم و تلاش کنیم در آینده با افزایش بهره‌وری از میزان باطله‌ها  در فعالیت‌های معدنی کاسته شود.

کرمی تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های علمی و مجموعه‌ها خصوصا شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنیم. برگزاری نمایشگاه‌های معدنی فرصت خوبی است تا بتوان از فعالیت معادن بیشتر استفاده کرد و امیدواریم بتوانیم با هم‌افزایی باعث پیشرفت در کشور شویم و از حوزه معادن که ثروت آفرینی دارد به خوبی استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان افزود: نوآوری باید در جهت بهره برداری بهتر از معادن و کاهش باطله‌های  باشد. خداوند ثروت عظیمی به این منطقه داده، بنابراین باید شرکت‌های دانش بنیان و نیروهای جوان، خلاق و متفکر به میدان بیایند و از این پتانسیل‌ها در راستای پیشرفت و توسعه استان بهره‌برداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha