۰ نفر

شهروندان کرمانشاهی حتما بخوانند

۷ بهمن ۱۴۰۲، ۳:۱۰
کد خبر: 821456
شهروندان کرمانشاهی حتما بخوانند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با حضور و اقدام به‌موقع مأموران پلیس تیم ۲ نفره عامل تخریب خودروهای شهروندان کرمانشاهی دریکی از نقاط شهر در دام افتادند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا دلیری فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ بدون پلاک دریکی از میادین شهر کرمانشاه اقدام به تخریب خودروهای پارک شده، تیمی از مأموران کلانتری ۲۲ بهمن به‌سرعت به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از حضور در محل و مشاهده خودرو پژو ۴۰۵ به تعقیب آن پرداختند، اما راننده با بی‌توجهی به اخطارهای مکرر به فرار خود ادامه داد.

فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به توقف خودروی متواری تصریح کرد: مأموران نیز در ادامه و پس از شلیک ۳ تیر هوایی و ادامه بی‌توجهی راننده برای توقف، با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، به‌ناچار ۲ گلوله به سمت لاستیک خودرو شلیک کردند که یکی از گلوله‌ها پس از کمانه کردن به یکی از سرنشینان خودرو اصابت کرده و باعث زخمی شدن وی شد.

وی بابیان این که پس از تشکیل پرونده در این خصوص تحقیقات تکمیل از متهمان ادامه دارد، گفت: پس از توقف خودرو متواری، مأموران به‌سرعت نسبت به انتقال فرد مجروح به مراکز درمانی اقدام و فرد دیگر را دستگیر کردند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha