۰ نفر

ماجراجویی جدید ارتش آمریکا در دریای سرخ

۴ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۱۲
کد خبر: 821045
ماجراجویی جدید ارتش آمریکا در دریای سرخ

ارتش آمریکا ادعا کرد در ماجراجویی جدید خود ۲ موشک ضد کشتی شلیک از یمن را هدف قرار داده‌است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، ارتش آمریکا روز چهارشنبه با بیان اینکه حملات جدیدی را در یمن انجام داده‌ مدعی شد ۲ موشک ارتش یمن را هدف قرار داده‌ که آماده پرتاب بودند و یک «تهدید قریب‌الوقوع» برای کشتی‌های «تجاری» و جنگی در دریای سرخ محسوب می‌شدند.

براساس گزارش وبگاه العربی الجدید، فرماندهی مرکزی نظامی آمریکا (سنتکام) در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهایش امروز، حدود ساعت ۲:۳۰ بامداد به وقت صنعا، حملاتی را به ۲ موشک ضد کشتی ارتش یمن انجام دادند که به سمت جنوب دریای سرخ هدایت شده و آماده پرتاب بودند.

در ادامه این بیانیه ادعا شده نیروهای آمریکایی این ۲ موشک را در مناطق تحت کنترل ارتش یمن تشخیص دادند و به این نتیجه رسیدند که خطری قریب الوقوع برای کشتی‌های «تجاری» و ناوهای نیروی دریایی آمریکا در منطقه به شمار می‌روند.

بیانیه فرماندهی مرکزی ادامه داد که نیروهای آمریکایی متعاقباً این ۲ موشک را هدف قرار داده و آنها را «در دفاع از خود» منهدم کردند.

روزها است که ایالات متحده حملاتی را به اهداف ارتش یمن انجام می‌دهد و چند روز پیش نیز گروه انصارالله را در لیست سازمان‌های «تروریستی» ادعایی خود قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خسته قادر IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    بزنید آمریکا را نابود کنید لا مصب خیلی قدرتمند شده است باید نابود شود ودر تاریخ ثبت شود تا عبرتی برای دیگران شود مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکای خونخوار۰