۰ نفر

بیت کوین در لبه پرتگاه!

۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲:۰۰
کد خبر: 820492
بیت کوین در لبه پرتگاه!

بیت کوین در ۲۴ ساعت قبلی به پایین‌ترین سطح ماهانه خودش سقوط کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، بیت‌کوین کماکان بین کانال ۴۰ و ۴۱ هزار دلار دست و پا می‌زند و برخلاف اغلب پیش‌بینی‌ها از ۱۰ روز قبل به این طرف که اولین صندوق ETF آغاز به کار کرده، حدود ۱۵ درصد ارزش بیت‌کوین آب رفته است.

بیت کوین در شبانه روز قبلی برای ساعاتی تا جایگاه ۴۰ هزار و ۳۰۰ دلا پایین آمد که کمترین ارزش رهبر بازار از ۱۲ آذر امسال است. به تبع تیره‌روزی‌های بیت کوین، ارزش خود بازار ارز دیجیتال به زیر محدوده حیاتی ۱.۸ تریلیون دلار برگشته و اتریوم و سایر آلت‌کوین‌ها هم حال و روز خوبی ندارند.

قیمت بیت کوین؛ ۴۱ هزار و ۶۰۰ دلار

قیمت بیت کوین امروز شنبه ۳۰ دی به ۴۱ هزار و ۶۰۰ دلار رسید. بیت کوین صبح جمعه روی پله ۴۱ هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شد و به همین خاطر بازدهی روزانه آن را باید مبثت یک درصد درنظر بگیریم.

قیمت بیت کوین با این حال در شبانه روز گذشته برای ساعاتی تا ۴۰ هزار و ۳۰۰ دلار پایین آمده که این عدد کمترین سطح ماهانه بیت کوین است و بعد از ۱۲ آذر، رهبر بازار را در چنین شرایطی می‌بینیم.

بیت‌کوین از آن روز به بعد به خاطر خبرهای امیدوارکننده‌ای تحت عنوان ایجاد صندوق‌های ETF اسپات در بورس آمریکا، مجال پیشروی تا مرز ۴۸ هزار دلار را پیدا کرده، اما رهبر بازار فعلا ۴۱ هزار و ۶۰۰ دلار معامله می‌شود تا هولدرهای آن نسبت به هفته قبل یا یک ماه قبل به ترتیب هفت و پنج درصد ضرر کرده باشند.

بیت کوین درحال حاضر به کمتر از ۵۰ درصد بازار ارز دیجیتال تسلط دارد و فعلا حجم معاملات روزانه آن به حدود نصف خریدوفروش‌های تتر می‌رسد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۴۸۰ دلار

قیمت اتریوم امروز شنبه ۳۰ دی دو هزارو ۴۸۰ دلار است تا بازدهی روزانه آن حدود مثبت نیم درصد محاسبه شود. اتریوم دیروز دو هزار و ۴۶۰ دلار قیمت داشت شاهد رشد ۲۰ دلاری آن در ۲۴ ساعت قبلی هستیم.

قیمت اتریوم در این مدت بین دو محدوده دو هزار و ۴۲۰ تا دو هزار و ۴۹۵ دلار رفت و برگشت داشت که عدد اولی را باید کمترین سطح هفتگی اتریوم بدانیم.

اتریوم البته شرایط متفاوتی را نسبت به بیت کوین تجربه می‌کند و به خاطر انتشار شایعاتی که پیرامون ایجاد صندوق‌های ETF اتریوم به میان آمده، تا مرز دو هزار و ۷۰۰ دلار یعنی قله سالانه خودش بالا رفته است.

قیمت اتریوم به همین خاطر باوجود افت و خیز محدود ۲۴ ساعت قبلی، نسبت به یک ماه قبل ۱۴ درصد ارتقا پیدا کرده و هولدرهای اتریوم برخلاف اغلب رمزارزهای سرشناس دیگر، از ابتدای سال نو میلادی به سود هشت درصدی رسیدند.

اتریوم درحال حاضر سهمی نزدیک ۱۸ درصد از کل بازار ارز دیجیتال را دراختیار دارد و در شبانه روز قبلی حدود ۱۲ میلیارد دلار بابت خرید و فروش اتریوم جابجا شده است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

بایننس‌کوین و سایر آلت‌کوین‌های معروف در شبانه روز گذشته افت و خیز محدودی داشتند.

بایننس‌کوین که با سهم تقریبا سه درصدی از بازار، چهارمین رمزارز برتر کریپتو است بازدهی روزانه مثبت نیم درصد داشته و الان معادل ۳۱۳.۲ دلار معامله می‌شود.

کاردانو با بازدهی مثبت دو درصد بهترین عملکرد روزانه را به ثبت رسانده و همین جمله بهترین توصیف از وضعیت ۲۴ ساعت قبلی بازار است.

دوج‌کوین هم که الان ۰.۰۷۸ دلار یعنی چهار هزار و ۲۰۰ تومان خریدوفروش می‌شود بازدهی مثبت یک درصد را تجربه می‌کند، اما فیمت سولانا و آوالانچ دو درصد ریخته و ریپل افت قیمت یک درصدی را تجربه می‌کند.

قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

قیمت

بازدهی روزانه

بیت کوین

۴۱ هزار و ۶۰۰ دلار

مبثت یک درصد

اتریوم

هزار و ۴۸۰ دلار

مثبت نیم درصد

بایننس کوین

۳۱۳.۲ دلار

مثبت نیم درصد

سولانا

۹۲.۷ دلار

منفی دو درصد

ریپل

۰.۵۴ دلار

منفی یک درصد

کاردانو

۰.۵۰ دلار

مثبت دو درصد

آوالانچ

۳۲.۷ دلار

منفی دو درصد

دوج‌کوین

۰.۰۷۸ دلار

مثبت یک درصد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha