۰ نفر

تماس تصویری به توییتر آمد

۲۹ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۰۱
کد خبر: 820310
تماس تصویری به توییتر آمد

قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس که ابتدا برای iOS ارائه شده بود، در دسترس کاربران پریمیوم ایکس قرار گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ دیجیاتو نوشت: ایکس در اکتبر سال ۲۰۲۳ امکان برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی را برای کاربران iOS فراهم کرده بود. اکنون، این ویژگی ظاهراً به آرامی در حال اضافه‌شدن به نسخه اندروید X است.

«لیندا یاکارینو»، مدیرعامل ایکس، اولین بار در آگوست سال گذشته به‌عنوان بخشی از برنامه خود و ایلان ماسک برای ساخت یک «برنامه همه‌چیز»، چت تصویری در این پلتفرم را معرفی کردند. با وجود این سرویس که اکنون در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته است، می‌توانید در شبکه اجتماعی ایکس با دوستان خود تماس بگیرید.

البته مزایایی که طرح بزرگ آن‌ها به همراه دارد، مانند برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی، در درجه اول فقط برای مشترکین پریمیوم در دسترس خواهد بود. با این حال، تمام کاربران می‌توانند بدون پرداخت هزینه ماهانه ۸ دلار یا سالانه ۸۴ دلاری این سرویس، تماس‌های ویدیویی دریافت کنند.

تماس صوتی و ویدیویی در ایکس

همچنین اگر برای انجام تماس‌های خود از سرویس‌های دیگری مانند واتس‌اپ، زوم و تیمز استفاده می‌کنید، به‌راحتی می‌توانید امکان برقراری تماس‌ها را در ایکس غیرفعال کنید. برای انجام این کار ابتدا باید به تنظیمات بروید و سپس روی گزینه Privacy and Safety و سپس Direct Messages کلیک کنید. در این قسمت گزینه‌ای وجود دارد که با آن می‌توانید تماس صوتی و تصویری خود را فعال یا غیرفعال کنید.

از طرفی دیگر، می‌توانید مشخص کنید که چه افرادی بتوانند با شما در ایکس تماس بگیرند. محدودیت‌های آن شامل لیست افراد موجود در دفترچه آدرس شما، کاربران تأییدشده و افرادی که دنبا می‌کنید می‌شود. با وجود این محدودیت‌ها، کاربران می‌توانند از برقراری تماس‌های ناخواسته جلوگیری کنند، زیرا کاربر مقابل برای گرفتن تماس با شما نیازی به شماره تلفن ندارد.

در نهایت باید اشاره کرد که این ویژگی ظاهراً هنوز در دسترس تمام کاربران اندرویدی قرار نگرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha