۰ نفر

سرنگونی یک پهپاد اسرائیلی

۲۴ دی ۱۴۰۲، ۰:۴۹
کد خبر: 819365
سرنگونی یک پهپاد اسرائیلی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شنبه خبر داد که یک هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی ارتش این رژیم در دریا سقوط کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه از سقوط یک هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی این رژیم بر فراز دریا خبر داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد که این هواپیمای بدون سرنشین به دلیل نقص فنی سقوط کرده است و بخش‌هایی از آن در ساحل تل‌آویو پیدا شده است.

این در حالی است که گروه مقاومت «کتائب عزالدین القسام» (شاخه نظامی حماس) امروز (23 دی) در نود و نهمین روز جنگ در غزه از حملات موفق به اهداف زمینی و هوایی علیه اشغالگران در شرق شهر «خان یونس» واقع در جنوب غزه خبر داد.

عزالدین القسام در کانال تلگرامی خود نوشت که رزمندگان این گروه مقاومت توانسته‌اند با یک موشک زمین به هوا یک بالگرد ارتش اسرائیل را در شرق خان یونس هدف قرار داده و منهدم کنند.

این گروه مقاومت همچنین خبر داد که چهار تانک مرکاوا و یک نفربر و یک بولدزر ارتش اسرائیل با موشک‌ «الیاسین 105» در همین منطقه منهدم شده‌اند.

فلسطینی‌ها از سوی دیگر گروهی از نظامیان اسرائیلی را در شرق خان یونس با خمپاره الیاسین «TBG» هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن تعدادی از آن‌ها شده است.

به گفته عزالدین القسام، دو نظامی اسرائیلی نیز از مسافت صفر و با تیراندازی مستقیم رزمندگان فلسطینی در شرق خان یونس کشته شده‌اند. چهار نظامی اشغالگر دیگر نیز در منطقه «عین نفق» در شرق خان یونس در کمین فلسطینی‌ها گیر افتاده و در پی شلیک خمپاره کشته و زخمی شدند.

در این راستا پایگاه اسرائیلی واللا امروز در گزارشی به میزان بالای معلولیت نظامیان ارتش این رژیم در جنگ غزه پرداخته و نوشته است در یکصد روزی که از آغاز عملیات نظامی اسرائیل در غزه می‌گذرد دست کم چهار هزار نظامی اسرائیلی به دلیل جراحات جنگ دچار معلولیت شده‌اند و تخمین‌ها حاکی از این است که این تعداد می‌تواند افزایش یابد و به ۳۰ هزار نفر هم برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha