۵ نفر

سود سالانه صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شد

۲۱ دی ۱۴۰۲، ۶:۰۰
کد خبر: 818917
سود سالانه صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شد

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، با تاکید بر اینکه صاحبان سهام و مخاطبان اصلی موسسه و هلدینگ‌های تابعه، فرهنگیان هستند، اظهار کرد: هلدینگ ساختمانی معلم بنا بر ماموریت خود در حوزه تامین مسکن و امور عمرانی، باید بیش از پیش در تعامل با جامعه فرهنگیان و تامین مسکن فرهنگیان اهتمام داشته باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حمیدرضا نجف‌پور کردی در مجمع عمومی عادی سالیانه هلدینگ ساختمانی معلم با اشاره به اینکه امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مجامع با زمان‌بندی منظم و زودتر از موعد نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد، اظهار کرد: این اقدام در راستای انضباط مالی و شفافیت در عملکرد بود.
 
وی ادامه داد: این مجامع فرصت مناسبی است تا با شفاف‌سازی عملکرد، پاسخگوی سهامداران مان باشیم.
 
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه در کنار اقدامات انجام شده کارهای روی زمین مانده هم وجود دارد که باید در رفع آن تسریع شود، تصریح کرد: ظرفیت‌سازی راهبردی برای تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده سال گذشته و سال‌های آتی باید در برنامه‌های هلدینگ قرار گیرد.
 
نجف‌پور کردی بر برنامه محوری عملکرد هلذینگ‌ها تاکید کرد و گفت: تکیه صرف بر روش‌های سنتی خطایی راهبردی است و یابد با تعامل راهبردی و برنامه ریزی امور پیش روند.
 
وی بر حل و فصل چالش‌های حقوقی هلدینگ تاکید کرد و گفت: در کنار امور جاری تیمی کارشناسی برای رفع این چالش ها و مشکلات به کار گرفته شود.
 
در ادامه دکتر مرتضی رحمان‌زاده مدیرعامل هلدینگ ساختمانی معلم با اشاره عملکرد هلدینگ طی یکسال اخیر یه معرفی پروژه های شاخص در دست اقدام این هلدینگ از جمله نگین مهرشهر کرج و نگین جنت، پروژه سعادت آباد مشهد اشاره کرد.
 
رحمان زاده در ادامه با اشاره به عملکرد هلدینگ طی سال مالی گذشته بیان کرد: تدوین نظام جامع تأمین مالی برای املاک و پروژه‌های شرکت، شروع فرآیند افتتاح و بهره‌برداری از فازهای ١ و ٢ مگاپارس، تحقق ١٢۴ درصدی سود خالص نسبت به بودجه مصوب از جمله اقداماتی است که در هلدینگ و شرکت‌های تابعه صورت گرفته است.
 
وی همچنین به برنامه‌های آتی هلدینگ اشاره و بیان کرد: تاکید بر تسریع پروژه‌های در حال ساخت، حل چالش‌های پیشین و بهره‌وری حداکثری برای فرهنگیان در اولویت کارهاست.
 
در پایان این جلسه صورت حساب‌های مالی به تصویب رسید و سود سالیانه تقسیمی میان اعضا ١٢ هزار میلیارد ریال اعلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پس چرا این سود به IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    پس چرا این سود به اعضا پرداخت نمیشه. یعنی هر عضو ۱۲ میلیون.البته کم ولی چرا پرداخت نمیشه
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    مومن از یک سوراخ دوبارگزیده نمی شود
  • پرهام IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    پول از ما گرفتن چند سال که هیچ خبری از این پول نیست. حالا هم که حضرات انگار دارند از جیب مبارکشون میبخشن. ماهی چندین میلیارد تومان پول فقط واریزی معلمان هست. از سال 74 چندبار شفاف به صاحبان این پولها پاسخ دادین جز اینکه در زمامداری هر یک از وزرا بستگان و دوستانشان چندین میلیارد بلاعوض پول بردند انگار ارث ابوی شون را تقسیم میکردند.
  • حسن US ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    آیا با تمام هیاهوهای افرادی که خود را متصدی صندوق میدانن یک ریالی به جیب سهمداران وبازنشستگان رفته این حرفها وچرندیات از همان سال ۷۴ بوده وهیچ ریالی و سودی به حساب این مظلومان نرفته پس چی ؟؟؟؟؟؟ای د وغگویان بیسواد نادان خدانشناس
  • بازنشسته IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    این سهام مالکیتش متعلق به همه است پس 12هزارمیلیاردباید بین همه تقسیم شود نه عده ای خاص
  • فرهنگی بازنشسته IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    سلام آیا از این سود چیزی هم عاید معلمهای بازنشسته میشه؟
  • ناصر US ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    خدا کنه در. این صندوق اختلاس یافت نشه با این همه تبلیغات ولی سودی ندیدیم.آخر عاقبت همه ما خیر باشه.
  • علی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    صندوق مال فرهنگیان است اما سودش برای چند نفر سودجوی بی انصاف غیر فرهنگی در هیئت مدیره اش حتی یک نفر فرهنگی وجود ندارد
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    تمام اون هیئت مدیره‌های شرکت ساختمانی معلم در بهترین نقاط شهر تهران خانه دارند در حالی که بسیاری از معلمان فاقد خانه می باشند. این همه تبعیض و ظلم تا کی؟؟؟ شما از جیب معلم، هر ماه حقوق برمی‌دارید و در صندوق ذخیره فرهنگیان پس‌انداز می‌کنید! پس کی به داد معلم می‌خواهید برسید چرا مشخص نمی‌کنید چند تا معلم خونه ندارن تا بتونن برای خونه دار شدن ثبت نام کنند.....
  • عبدالهی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    باسلام وخداقوت بعنوان فرهنگی بازنشسته وعضوصندوق که ازمجموع بازنشسته هاوهمکاران درصدی درحیات وفقط زنده ایم دراوج خشم وپرسش چراآن همه سال بی حساب کتاب وبخورببربوده وحتی دربدرقه مدیران تقدیروتشکروپست جدیدوهدایای ویژه بودکسی حسابرسی نمیکندچطورازکیسه خالی وسفره حداقلی ماهمه اختلاس هاغمض عین شده است ماشرمنده های نزدخانواده حتی بی سرپناه وآتیه سوزان فرزندان شده ایم خداوندیکتاراگواه داریم هرگزراضی نبوده ودیناری حق خودوخانواده رانبخشیده ونمی بخشیم یقین دریوم الحساب باقهروانتقام الهی حساب پس خواهیم گرفت وبااین اخباراحمق انگاری تمکین به هالوبودن وثم وبکم عمی ولایعقلون بودن نخواهیم شد
  • حسن IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    باسلام واحترام اگه مسئولین محترم درزمینه ساختمان سازی برای اعضای صندوق اقدام میکردن خیلی خوب بودکمکی میشدبحالمان
  • ناشناس IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    بقولی اگر بین یک میلیون معلم تقسیم شود بطور میانگین سالانه یک میلیون ودویست هزار تومان میشود .یک پول بی ارزش
  • محمد IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    شما که اجازه و جرات انتشار نظر غارت شدگان صندوق را ندارید . پس چرا آخر خبر اعلام میکنید نظر بگذارید؟ شاید هم نظر مردم را به دستگاه های اطلاعاتی می فروشید و نان به هر راه که شده به خانه میبرید؟
  • اکبری IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    سلام سودی را که در سامانه دیده ایم چطور می توان برداشت کرد
  • حشمت اله ولدی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    سود این صندوق فقط به جیب رییس و مدیر صندوق می رود
  • آرین برنا IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    ارزانی اعضای صندوق
  • آرین برنا IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    ارزانی هیئت مدیره
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    دروغ میگن همش شیره سر سهامدار مالیدنه از معلمانی که امسال بازنشسته شدن بپرسین که صندوق چه قدر به حسابتون ریخته تا با یه حساب سرانگشتی بفهمین چه کلاه گشادی سرشون رفته هیچ خدماتی هم نداره من خودم نزدیک ۷ سال عضو این صندوق بودم به جاش هر چند ماه یه بار یه گرم طلا بخرین بعد ۳۰ سال چند برابر پولی که صندوق میده سرمایه انباشته دارین