۰ نفر

خودروی معاون وزیر صمت تصادف کرد + جزییات حادثه

۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳
کد خبر: 817919
خودروی معاون وزیر صمت تصادف کرد + جزییات حادثه

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین از وقوع حادثه رانندگی برای معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه دو سرنشین دیگر خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، حسن اسماعیلی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین  در قزوین با اشاره به حادثه رانندگی رخ داده برای محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود به همراه ۲ سرنشین دیگر این چنین اظهارکرد:ساعاتی پیش و با اعلام وقوع یک فقره سانحه رانندگی در کنار گذر شمالی قزوین، بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکی که یکی از آنها محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود به همراه ۲ سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله توسط گروه اعزامی به یکی از مراکز درمانی قزوین منتقل شدند.

به گفته وی، شدت حادثه بیشتر برای معاون صنایع عمومی وزارت صمت که ضربه به سر و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر نیز خوب توصیف شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد AE ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    خب خدا را شکر تا خودشان تصادف بکند و فلج شوند در اینصورت فکری بحال مردم بدبخت و خودرو انحصاری بکنند
  • توکل کوهی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    خداوند صحت عاجل عنایت فرمایند انشاالله
  • شهرام IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    بنده خدا یک دفعه ماشین داخلی سوار شد اونم چپ کرد مسوولین چشم وچراغ کشورن اتفاقی نیفته براشون مملکت ضرر کنه
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    باید خداوند متعال خود اینها را مبتلا کند به تصادفات تا اقدام لازم را برای بالا بردن کیفیت خودروها در دستور کار قرار دهند
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    آشکار است که عده‌ای مفسد با این فرد شجاع وانقلابی مشکل دارند وقصد از بین بردن وی را دارند وباز هم دست اژه‌ای همکار مفسدان ومهره اسرائیل در کار است آیا کسی نیست که اژه‌ای خائن ومنتظری ومصدق ومرتضوی و...را از این قوه برکنار ومحاکمه ودر ملاعام حکم اعدام آنها را اجرا کند تا کی شاهد خیانتها وعدم اجرای قوانين کشور وپایمال شدن حقوق مردم باشیم آیا فریاد رسی هست که شر این مزدوران نفوذی دشمن را از این قوه کم کند ؟ سربازان گمنام امام زمان ویا ماموران خدوم نیروی انتظامی مجرمان را دستگیر وتحویل قوه قضاییه می دهند وبا تلاش مجدانه اژه‌ای ومنتظری ومصدق ومرتضوی وسایر مزدوران آزاد می شوند کاری بکنیداین خائنین مجازات شوند