۰ نفر

شهر روز قیامت درهای خود را فقط به روی ثروتمندان می‌گشاید!

۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبر: 817435
شهر روز قیامت درهای خود را فقط به روی ثروتمندان می‌گشاید!

شهر روز قیامت به دنبال آن است که پناهگاه‌های مجلل خود را به ثروتمندان جهان بفروشد، تا در زمان انفجار هسته‌ای در آن پنهان شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اعتمادآنلاین، شهر روز قیامت به دنبال آن است که پناهگاه‌های مجلل خود را به ثروتمندان جهان بفروشد، تا در زمان انفجار هسته‌ای در آن پنهان شوند.

به نقل از رسانه‌های عربی، این مجتمع می‌تواند ۱۰ هزار نفر را در خود جای دهد و ۵۷۵ پناهگاه مجهز در مقابل تمامی احتمالات در اختیار دارد.

پناهگاه مذکور در کوه‌های بلک هیلز در ایالت داکوتای جنوبی در ایالات متحده احداث شده است.

شهر مذکور از تغییر کاربری یک پایگاه سابق نظامی که در مساحتی ۱۸ مایلی احداث شده بود، به وجود آمد.

ارتش آمریکا طی سال‌های ۱۹۴۲ تا ۱۹۶۷ از این شهر به عنوان محل نگهداری بمب و مهمات استفاده می‌کرده و بعد از آن به پناهگاه‌هایی برای تامین ادامه بقای انسان تبدیل شد.

به گفته سرمایه‌گذاران  این پروژه، شهر مذکور فقط برای یک درصد از قشر بسیار ثروتمند احداث شده است و افراد عادی نمی‌توانند جایی برای خود در آن رزرو کنند، از این رو در زمان وقوع حادثه و باز شدن دروازه‌های جهنم افراد عادی اجازه ورود به این مکان را نخواهند داشت.

دانته ویسبو مدیرعامل شرکت سازنده این شهر که فعلاً خالی از سکنه است به پایگاه خبری AbsolutelyBusiness گفت: پناهگاه‌های این پروژه که پروژه بقای حماسی انسان نام‌گذاری شده هر زمانی برای هر نوع حادثه‌ای آمادگی دارند.

او درباره نقشه داخلی این پناهگاه و امکانات رفاهی آن نیز گفت: بعد از بسته شدن درِ این شهر، هیچ انفجار و حادثه‌ای امکان تحت تاثیر قرار دادن افراد داخل آن را نخواهد داشت.

پناهگاه‌های این شهر به نحوی تجهیز شده‌اند که قادرند حداقل برای یک سال مستقل از جهان امکانات زندگی را تامین کنند و افراد حاضر در آن نیازی به بازگشت به سطح زمین نخواهند داشت.

تمام پناهگاه‌های این شهر که از سوی شرکت Vivos احداث شده طوری ساخته شده‌اند که تمامی نیازهای ضروری را در یک ساختار مهندسی عالی تامین کنند.

لابی‌ها به مبل، فرش و میز قهوه‌خوری مجهز هستند و آشپزخانه‌های مجهز به یخچال مکروویو، فر، لباسشویی و میز غذاخوری دارند.

در مورد اتاق‌خواب‌ها و دستشویی‌ها هم خریداران می‌توانند چهار گزینه مختلف را انتخاب کنند:

- گزینه یک دربرگیرنده چهار اتاق‌خواب تودرتو و یک اتاق جداگانه با یک دستشویی-حمام است.
- گزینه دو دارای چهار اتاق تودرتو، یک اتاق خواب مجزا، یک دستشویی-حمام و یک حمام اختصاصی است.
- گزینه سه دربرگیرنده دو اتاق‌خواب تودرتو و یک اتاق جداگانه با یک حمام مستر و یک حمام-دستشویی دیگر است.
- گزینه چهار دارای هشت اتاق تک با سه دستشویی-حمام است.

مدیرعامل شرکت همچنین گفت: میزان پرسش‌ها و درخواست‌ها سالانه دو هزار درصد افزایش یافته و نسبت فروش ما سالانه ۳۰۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

او همچنین توضیح داد: میزان تقاضا باعث شده است به فکر توسعه این شهر بیفتیم، برای احداث یک مجتمع جدید پناهگاهی نیازمند ۹ تا ۱۲ ماه زمان به همراه تامین مواد اولیه و نیروی کار هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    عجب آدم های مشنگی ، انفجار هسته ای رخ بده ، چهارتا پیر پاتال برن تو سوراخ یسال بمونن که چی بشه، بعد که اومدن بیرون راحت بمیرن ؟ انفجار هسته ای بهت مهلت میده تا اونجا برسی ؟