۰ نفر

۴ نکته در مورد بسته بندی وسایل که هر مسافری باید بداند

۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبر: 816387
۴ نکته در مورد بسته بندی وسایل که هر مسافری باید بداند

بسته بندی کردن لباس‌ها و وسایل یکی از مهم‌ترین کارها برای آغاز کردن یک سفر است که هر مسافری باید روش درست انجام دادن آن را بداند. فراموش کردن وسایل و یا از قلم انداختن آنها به دلیل نبودن جای کافی برای به همراه بردن آنها از جمله دلایلی است که ثابت می‌کند نوع بسته بندی و جمع کردن وسایل شما اشتباه بوده است. هرچند که به همراه بردن تمامی وسایل ممکن است اید خوبی به نظر برسد اما هرچقدر که وسایل شما در هنگام سفر کردن بیشتر باشد، وسایل شما نامرتب‌تر و بدون نظم خواهد بود! ممکن است که درست بسته بندی کردن وسایل و جای دادن آنها در چمدان مقداری سخت و پیچیده باشد اما نگران نباشید!

ما در این مطلب بهترین نکات برای بسته بندی کردن وسایل را برای شما توضیح داده‌ایم که شما می‌توانید با توجه به آنها، تمامی وسایل مورد نیاز خود را به درسای بسته بندی و همراه خود به مسافرت برید. با ما همراه باشید!

رول کردن لباس‌ها، نه تاه کردن!

۴ نکته در مورد بسته بندی وسایل که هر مسافری باید بداند

این یک عادت همیشگی برای همه افراد است که لباس‌های خود را قبل از سفر تاه کرده و در چمدان خود حای دهند اما این کار یکی از کارهای اشتباه است که می‌تواند بسیاری از فضای قابل استفاده چمدان شما را اشغال کند! بسیاری از متخصصان سفر و بسته بندی به این نتیجه رسیده‌اند که رول کردن لباس‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای افرادی است که هم از چمدان و هم از کوله پشتی برای حمل کردن لباس‌های خود استفاده می‌کنند.

با روش رول کردن، شما می‌توانید تعداد لباس بیشتری را در چمدان‌های خود جای دهید و به راحتی لباس‌های چندین هفته را با کمک این روش، در چمدان‌های کوچک خود جای دهید! برای انجام دادن این روش لباس‌های خود را به محکمی رول کنید و در چمدان خود جای دهید. به ترتیب لباس‌ها را رول کنید و پس از رول کردن آنها، شما می‌توانید لباس‌ها و لوازم دیگر خود را بر روی آنها قرار دهید. این روش از چروک شدن لباس‌های شما نیز جلوگیری می‌کند که می‌تواند یکی از بهترین نکات برای بسته بندی لباس‌ها باشد!

شما می‌توانید وسایل مسافرتی دیگر خود مثل تراول ماگ، پایه دوربین و لوازم خوراکی خود را با این روش به راحتی در چمدان خود جای دهید.

یک لیست از لوازم مورد نیاز خود بسازید

بسته بندی کردن وسایل و لوازم‌های سفر می‌تواند کار سختی باشد و شما هنگام بسته بندی کردن وسایل، چندین قلم از لوازم مورد نیاز برای سفر را فراموش کنید! برای جلوگیری از رخ دادن این اتفاق، شما می‌توانید یک برنامه بسته بندی برای خود بسازید و پروسه بسته بندی کردن وسایل خود را از چندین روز قبل از سفر خود شروع کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای شروع کردن پروسه بسته بندی کردن وسایل، ساخت یک چک لیست است!

شروع کردن پروسه بسته بندی برای سفر می‌تواند به شما یک بازه زمانی بلند مدت را بدهد که شما می‌توانید در این بازه زمانی تصمیم بگیرید که چه وسایلی را برای سفر لازم دارید و در آخر آنها را در یک لیست یادداشت کنید. علاوه بر آن شما می‌توانید با تهیه کردن یک چک لیست، لوازم سفری که در حال حاضر همراه خود ندارید را خریداری کنید و در آماده‌ترین حالت خود برای سفر باشید!

چک لیست‌ها می‌توانند یکی از بهترین روش‌ها برای آماده شدن برای سفر باشد و شما می‌توانید مطمعن باشید که هیچ چیزی را قبل از بسته بندی کردن وسایل خود فراموش نخواهید کرد. این چک لیست‌ها یک لیستی از وسایل لازمه برای سفر مثل نوشیدنی‌های آماده نستله، مسواک و لوازم حمام کردن است که می‌تواند به شما کمک کند که آنها را فراموش نکنید!

وسایل خود را به صورت لایه لایه بسته بندی کنید

۴ نکته در مورد بسته بندی وسایل که هر مسافری باید بداند

متخصصان حرفه‌ای سفر و بسته بندی، یکی از بهترین روش‌ها برای بسته بندی کردن وسایل را روش لایه لایه معرفی کرده‌اند که شما در این روش می‌توانید وسایل خود را به ترتیب اهمیت داشتن و پراستفاده بودن در سفر خود، بسته بندی کنید! این روش به شما کمک می‌کند که وسایل خود را به راحتی پیدا کنید و در کمترین زمان به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین انجام دادن این روش می‌تواند به شما کمک کند که وسایل سفر خود را به ترتیب استفاده کردن در لایه‌های مختلف قرار دهید. به عنوان مثال شما می‌توانید وسایل روز اول سفر خود را در یک لایه و وسایل روزهای بعد را در لایه‌های دیگر قرار دهید.

یکی از بهترین روش‌ها برای چیدن وسایل به صورت لایه لایه به این روش است که شما کفش‌های خود را در یک لایه قرار دهید، لباس‌ها و تیشرت‌های خود را در یک لایه، لوازم الکترونیکی و شارژرهای خود را در یک لایه و در آخر لباس‌های گرم را در یک لایه آخری قرار دهید. روش چیدمان لایه لایه می‌تواند وسایل شما را در هنگام اسکن شدن توسط کارکنان فرودگاه، به راحتی نشان دهد و آنها می‌توانند با دریافت یک تصویر تمیز از وسایل شما، کارهای اسکن و چک کردن وسایل را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهند.

از لوازم مسافرتی برای کمتر شدن وسایل خود استفاده کنید

برخی از لوازم‌ها برای استفاده شدن در هنگام سفر طراحی و ساخته شده‌اند که می‌توانند در کنار راحت‌تر کردن سفر شما، جای کمتری را در چمدان و کوله پشتی شما را به خود اختصاص دهند. به عنوان مثال برخی از افرادی که به سفر کردن در طبیعت علاقه‌مند هستند، می‌توانند از ابزارهای سفر همه کاره برای سفرهای خود استفاده کنند. این ابزارهای همه کاره دارای شکل و اندازه کوچکی هستند و می‌توانند از ده تا بیشت عدد ابزار را در خود جای دهند!

همچنین شما می‌توانید در سفرهای طبیعت گردی خود از شلوارهای دوکاره برای این نوع سفرها استفاده کنید که می‌توانند هم به صورت یک شلوار و هم به صورت یک شلوارک باشند. این نوع لباس‌ها و ابزارها می‌توانند به راحتی در چمدان و کوله پشتی شما جای بگیرند و یک تجربه عالی از یک سفر بدون نقص را به شما هدیه دهند.

توجه داشته باشید که همراه داشتن کوله پشتی‌های مخصوص در سفرهای طبیعت گردی، یکی از مهم‌ترین نکات برای آغاز سفرهای طبیعت گردی است!

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

نویسنده: امیرحسین نظری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha