۰ نفر

شایعات داغ بنزینی / ماجرای افزایش قیمت چیست؟

۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰
کد خبر: 814458
شایعات داغ بنزینی / ماجرای افزایش قیمت چیست؟

به دنبال مشکل فنی ایجاد شده در سامانه سوخت، شبهاتی در رابطه با افزایش قیمت سوخت مطرح شده است اما بارها این موضوع از سوی مقام های مسوول وزارت نفت تکذیب شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، در روز جاری به دنبال مشکل فنی ایجاد شده در سامانه سوخت شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت سوخت شنیده می‌شود اما بارها این موضوع توسط وزارت نفت رد و تکذیب شد.

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت به دنبال این موضوع اذعان کرد اختلال سراسری در برخی جایگاه‌های سوخت ایجاد شده است و توقف عرضه هم در بنزین و هم در گازوئیل دیده شده اما همه متخصصین امر پای کار هستند و در تلاش هستند تا این اختلال تا ساعات آینده رفع شود.

به گفته این مقام مسؤول کمبود بنزین و گازوئیل به‌هیچ وجه مطرح نیست و افزایش قیمتی نیز در دستور کار نیست، این اختلال یک مشکل فنی است و از مردم خواهش می‌کنیم اگر نیازمند ضروری به بنزین نیستند، فعلاً تا رفع کامل مشکل، به جلایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند.

همچنین جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اختلال پیش آمده در جایگاه‌های سوخت از ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه صبح امروز، افزود: این اختلال در سراسر کشور پیش آمده و از همان ساعات اولیه تیم عملیاتی تشکیل شد و جلسه گذاشتیم.

به گفته این مقام مسؤول این اختلال هیچ ارتباطی به تغییر قیمت و سهمیه سوخت در کشور ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    فعلا موقع گرونکردن بنزین نیست بااین تورم مملکت به فنامیره
  • بدبخت IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    به خدادیگه قشرحقوق بگیرتوان اداره یه زندگی ساده روبااین تورم ندارن،والله داغونیم داغون