۱ نفر

هزینه ثبت‌نام کنکور برای جاماندگان ۶۱۸ هزار تومان شد!

۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبر: 814390
هزینه ثبت‌نام کنکور برای جاماندگان ۶۱۸ هزار تومان شد!

ثبت‌نام با تاخیر برای این‌دسته از داوطلبان از امروز دوشنبه ۲۷ تا فردا سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت درآزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان از طریق سازمان سنجش آموزش کشور از امروز فراهم شد.

 داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان نشدند، ثبت‌نام با تاخیر برای این‌دسته از داوطلبان از امروز دوشنبه ۲۷ تا فردا سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود.

ثبت‌نام کنکور برای جاماندگان ۶۱۸ هزار تومان آب می‌خورَد
هزینۀ ثبت‌نامِ عادی در نوبت اول کنکور ۲۰۸ هزار تومان بود اما الان در سایت سازمان سنجش هزینۀ خرید سریال ثبت‌نامِ باتاخیر ۶۱۸ هزار تومان اعلام شده است.

سال‌های پیش مسئولان سازمان سنجش در توضیحِ چرایی افزایش هزینۀ ثبت‌نام برای جاماندگان کنکور گفته بودند که مصوبۀ دولت این است که از افرادی که بعد از مهلت‌های معمول در کنکور ثبت‌نام می‌کنند جریمه گرفته شود.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت‌نام کنکور برای جاماندگان ۶۱۸ هزار تومان شد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    این بی انصافیه. در واقع نزول خوری هست
  • غریب IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    ب خدا این همه جریمه انصاف نیست .
  • محس IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    چرا بااین وضعیت اسفبار خداخانه تان خراب کنه
  • خسته و غمگین IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    اون بدبختی هم داره کار می کنه چون دولت حقوقش رو پرداخت نکرده. وقت اصلی پول نداشته ثبت نام کنه و الان خواسته با پول سهام عدالت ثبت نام کنه. تازه می بینه 200 تومن هنوز کم داره. چی میشه. جریمه چی ؟ دولت که چند ماه حقوق نداده جریمه نمیشه! باید ما جریمه بشیم. الان دارم ساعت چهر دقیقه نیمه شب این رو می نویسم وقتی با خوشحالی اومدم ثبت نام کنم چون اون موقع روم نشده بود از کسی قرض کنم از اینکه یه فرصت برام باز شده دیدم زده قیمت 618 تومن. پولی که 200 تومن کم داشتم تا بشه اینقدر. آخه کجای دنیا انقدر نامردیه 3 برابر دارین بابت تاخیر می گیرین!
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    1 0
    پسرم درثبتنام اول سرباز بود تا ثبت‌نام دوم خدمتش تموم شد ولی ۴۱۰۰۰۰تومان جریمه شد.این انصاف نیست