۰ نفر

اعلام عزای عمومی در سیستان و بلوچستان

۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
کد خبر: 813946
اعلام عزای عمومی در سیستان و بلوچستان

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پیامی مشترک روز شنبه ۲۵ آذرماه در سیستان و بلوچستان را عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، در پیام تسلیت آیت‌الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: بی‌شک شهادت هنر مردان خداست و مردان سبز پوش و بی ادعای نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان همیشه و در همه حال پاسدار آرامش و امنیت استان هستند.

امروز شهادت نیروهای جان بر کف انتظامی شهرستان راسک به دست تروریست‌هایی کوردل و وابسته ایادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جنایتکار رقم خورد که پیشرفت و توسعه استان و وحدت مردم مسلمان را برنمی‌تابند و منافع آنها در آشوب و ناامنی استان است، تا با سلب آرامش مردم به اهداف پلید خود دست یابند.

اینجانبان ضمن اعلام یک روز عزای عمومی در سیستان و بلوچستان با تاکید بر پیگیری کامل تا دستگیری و اِعمال اشد مجازات عوامل این عملیات ناجوانمردانه تروریستی از سوی مراجع قانونی، شهادت مظلومانه این دلاورمردان عرصه حفظ امنیت را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم و داغدیده ایشان، نیروهای جان بر کف نظامی، انتظامی، امنیتی و مردم شهید پرور سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض نموده.

برای مجروحین سلامتی و شفای عاجل، برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهیدان والامقام علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha